צפו בוידאו

תגלית: אמו של ברלוסקוני הצילה יהודיה בזמן השואה

רגע לפני שהוא עוזב את ישראל בתום ביקור ממושך, ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני נאם היום מעל בימת הכנסת ושיבח את ישראל. קודם לכן, גילה רה"מ נתניהו כי רוזה, אמו של ברלוסקוני, הצילה יהודיה בתקופת השואה, מידיו של נאצי. דיווח מהישיבה החגיגית (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
בכנסת, הבוקר (צילום: פלאש 90)

רגע לפני שהוא עוזב את ישראל בתום ביקור ממושך, ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני נאם היום מעל בימת הכנסת, בעיצומה של ישיבה חגיגית שנערכה לכבודו. "הצבענו נגד דו"ח גולדסטון שניסה להפליל את ישראל על שהגיבה לירי טילים של חמאס מעזה", אמר לחברי הכנסת וזכה לתשואות.

עוד אמר סילביו ברלוסקוני: "ישראל צריכה להיות בטוחה, רק כדי לוודא שהאנטישמיות לא תרים ראש. אנחנו נלחמים איתכם, כתף אל כתף, בכל פעם שהאנטישמיות מתעוררת בנקודה כלשהי בעולם".

קודם לכן, נאם ראש הממשלה בנימין נתניהו וחלק שבחים לעמיתו האיטלקי. בנימין נתניהו סיפר כי בזמן מלחמת העולם השנייה התעמתה אישה איטלקיה עם שוטר גרמני שעצר אישה יהודייה. האישה האיטלקיה איימה על הנאצי כי אם יפגע בה, כל נוסעי הרכבת שחנתה לצידם לא יתנו לו לצאת מהמקום בחיים. "האישה הזאת", גילה בנימין נתניהו, "היא רוזה, אמו של ברלוסקוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר