קצה חוט?

תיעוד: חוקרים ביצעו שחזור מהגניבה בבית הגראי"ל

התפתחות בחקירת הגניבה בבית מרן הגראי"ל שטיינמן לפני כשבועיים: לפני שעה קלה הגיע צוות החקירה המיוחד בליווי עשרות שוטרים לבית הגראי"ל ברחוב חזון איש 5, ולמרות השעה והזמן הלחוץ במרכז העיר, ערכו במקום שחזור מפורט עם אחד מעדי הראייה. תמונות (חרדים)

יוסי וייס | כיכר השבת |
החוקרים בפתח בית הגראי"ל (צילום: עוזי ברק)

האם למשטרה ישנו קצה חוט בפרשת הגניבה החמורה מביתו של מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א?

לפני שעה קלה הגיע לבית ברחוב חזו"א 5, צוות החקירה המיוחד של המשטרה שהוקם בכדי לחקור את הפרשה, החוקרים הגיעו מלווים בעשרות שוטרים נוספים, כשבמשך שעה ארוכה הם ערכו במקום שחזור מדוקדק, עם אחד מעדי הראייה שהיו באזור בשעת הגניבה.

כזכור, 50,000 דולר במזומן, ועוד שיקים על סך מאות אלפים, היה סך הנזק בגניבה שהתבצעה לפני כשבועיים בבית הגראי"ל שטיינמן שליט"א.

המקרה אירע ביום חמישי, לאחר השעה 10 בלילה, חזר הגראי"ל מעצרת התעוררות בביתר ובירושלים, בהיכנס ראש הישיבה ופמליתו לבית, גילו לחרדתם מהפיכה רבה, כאשר סכומי הכסף והשיקים שהוסלקו בבית, נעלמו.

המדובר בכספים שקיבל הגראי"ל שטיינמן מנדיבים, בכדי לחלקם - כמנהגו מדי ראש חודש, לראשי ישיבות, כוללים וקופות צדקה.

על פי הממצאים, הראשוניים לא נמצאו כל סימני פריצה לבית, מה שהביא למסקנה, כי לגנב היה ככל הנראה מפתח ברשותו... גורמים במשטרה אף העריכו, כי הגנב, שידע בדיוק לאלו מדפים לגשת, הינו "יותר מקשור" לבני הבית, וידע בדיוק באיזו שעה יעדרו הגראי"ל ופמלייתו.

המשטרה שהוזעקה למקום, אספה ממצאים בזירה במשך שעות רבות, כאשר בבית הגראי"ל מקווים כי החקירה תשא פרי, והכסף הרב האבוד יחזור.

לאחר היוודע המקרה, הביע עסקנים ביקורת על העובדה, כי האנשים המטפלים בענייני הבית, הותירוהו בלא שמירה, כאשר הגראי"ל עצמו אינו במקום.

בעקבות הגניבה, נאלץ הגראי"ל להשיב ריקם את הפונים הרבים הרגילים לקבל ממנו בחלוקת ימי ראש חודש, ולשלח את ראשי הישיבות והכוללים בידיים ריקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר