התפללו לרפואתה

שיפור במצבה של הנערה שנדקרה בעפולה

מבית החולים העמק שם מאושפזת שובה מלכה, פצועת פיגוע הדקירה בת ה-18, נמסר הבוקר כי מצבה הרפואי השתפר מעט והיא מוגדרת במצב בינוני עד קשה ויציב (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת הפיגוע בעפולה (צילום: מאיר ועקנין, פלאש 90)

בחסדי שמים: מגמה של שיפור במצבה של שובה מלכה, בת ה-18, פצועת פיגוע הדקירה בעפולה. מצבה מוגדר כעת בינוני עד קשה ויציב והיא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ במרכז רפואי העמק.

השב"כ הודיע אתמול (שלישי) כי אירוע הדקירה שבו נפצעה שובה מלכה, ביום ראשון הוא פיגוע על רקע לאומני. בשב"כ אמרו כי החשוד, נור שינאוי מג'נין, קשר את עצמו לביצוע המעשה. קרובי משפחתו של שינאוי בג'נין נחקרו כדי לברר מי מהם ידע על כוונותיו, וצפויים מעצרים נוספים, בעיקר של סייענים.

הורי הנערה בבית החולים, אתמול (צילום: ביה"ח העמק)

עוד לפני ההודעה אמרו הוריה של שובה כי הם דורשים מהמשטרה להגדיר את שאירע כפיגוע. "התייחסות אחרת מבזה ומקטינה את האירוע", אמרו ההורים בבית החולים העמק בעפולה, שם מאושפזת בתם ואכן המשטרה גם הודיעה בהמשך כי אכן מדובר בפיגוע לאומני. "הבת שלנו הותקפה בתחנת אוטובוס, בדרך למבחן באזרחות", הזכירה האם מלכה. "היא ילדה צדיקה, צדיקה תמימה. הגיח במפתיע מחבל מרושע, אכזרי, וכל הרצון שלו היה פשוט לשסע אותה לגזרים משום שהיא יהודייה, והיא נראית מאוד יהודייה, מאוד צנועה וחסודה".

בית המשפט השלום בנצרת האריך אתמול בחמישה ימים את מעצרו של המחבל. בשל מצבו הבריאותי לאחר שנורה בידי השוטרים, הדיון נערך בהיעדרו. תחילה הוא אושפז בבית החולים העמק, שבו מאושפזת גם הפצועה, אולם עקב שיקולי ביטחון הוא הועבר לבית החולים פוריה בטבריה.

שמה של הנערה לתפילה: שובה בת מיכל, לרפואה שלימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר