"ניכר שהקורבן סובלת"

השופטת החרדית האריכה מעצר המטפלת

שופטת בית המשפט השלום בירושלים, חוי טוקר, האריכה את מעצרה של המטפלת החשודה בהתעללות בקשישה, לאחר שצפתה בסרטונים שתיעדו את הסבל של הקורבן (אקטואליה)

השופטת טוקר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שופטת בית המשפט השלום בירושלים, חוי טוקר, האריכה הבוקר (חמישי) את מעצרה של המטפלת החשודה בתקיפה והתעללות פיזית בקשישה אצלה עבדה.

כפי שדווח, המשטרה עצרה עובדת זרה, בת 37, בחשד כי במשך תקופה ארוכה, תקפה והתעללה, פיזית ונפשית, בקשישה נכה 100%, בת 77, תושבת גבעת זאב, בה מטפלת.

השופטת החרדית, חוי טוקר, החליטה להאריך את מעצרה של העובדת הזרה בחמישה ימים.

בהחלטתה הדגישה השופטת חוי טוקר כי צפתה "בשני הסרטונים באמצעות המכשיר הנייד של המבקשת". לדבריה, "הסבריה של המשיבה אינם עומדים בקנה אחד עם הנצפה בסרטון. ניתן גם לראות בסרטון כי ניכר על פניה של הקורבן שהיא סובלת".

מעצרה של העובדת הזרה התבצעה לאחר שהמשטרה הוזעקה אתמול לשכונת גבעת זאב בירושלים, על ידי שתי נשים שטענו בפני השוטרים כי יש בידן תיעוד, שאמם, קשישה כבת 77, המטופלת סיעודית באופן מלא, עוברת התעללות ותקיפה פיזית ונפשית קשה מזה כ-6 חודשים לפחות על ידי עובדת זרה מהודו המטפלת בה מזה כשנתיים.

סנ"צ ענת שהרבני קצינת החקירות והמודיעין בתחנת לב הבירה (דוברות המשטרה)

השוטרים איתרו את החשודה ועצרו אותה, כמו כן אספו ראיות וממצאים נוספים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים המותקנים בבית. החשודה הובאה לחקירה במשטרה בחשד להתעללות ותקיפה פיזית ונפשית בחסר ישע, תקיפת חסר ישע וגרימת חבלה על ידי אחראי וגניבה.

מחקירת המשטרה עלה החשד, כי במשך תקופה של 6 חודשים לפחות, השתמשה החשודה באלימות עד לכדי התעללות פיזית ונפשית כלפי הקשישה המוגדרת כמטופלת סיעודית באופן מלא. כמו כן קיים חשד כי העבירות נמשכו אף יותר מתקופת זמן זו. עוד עלה החשד כי החשודה גנבה מהקשישה במהלך התקופה בה עובדת אצלה רכוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר