פיגוע רצחני

נפטר מפצעיו הפצוע האנוש מפיגוע הדקירה ביישוב אדם

הלילה נפטר בביה"ח הדסה הר הצופים, יותם עובדיה הי"ד, תושב היישוב אדם שנדקר בפיגוע דקירה על ידי מחבל שחדר אל היישוב. הלוייתו תיערך בצהריים בבית העלמין הספרדי גבעת שאול (חדשות בארץ)

(צילום: דובר צה"ל)

במהלך הלילה נפטר מפצעיו יותם עובדיה הי"ד בן ה-31, תושב היישוב אדם, שנרצח על ידי מחבל בן 16 מהכפר כובר (שממנו יצא המחבל שביצע את הטבח במשפחת סלומון מנווה צוף לפני כשנה). המחבל חדר ליישוב אדם ודקר שני אנשים. אזרח נוסף ששמע את הצעקות וחשב שמדובר בקטטה, ירד לרחוב ותוך כדי שנדקר שלף את אקדחו הפרטי והרג את המחבל. הוא נפצע קל.

יותם עובדיה הותיר אחריו את אשתו טל תהל ושני ילדים קטנים הראל בן שנתיים ועשרה חודשים ואיתי בן 7חודשים.

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר, "הערב פונו אל חדר המיון בבית החולים שני פצועים מן הפיגוע בישוב אדם. לצערנו, הפצוע בן ה-31, אשר הגיע במצב קריטי עם פגיעות קשות, נפטר מפצעיו. צוות חדר המיון וחדרי הניתוח נלחם במשך שעות על חייו אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה".

יו"ר וועד היישוב בבר וענונו מסר עם היוודע הבשורה המרה: "תושבי אדם, הערב אחד משלנו נפל חלל במערכה הבלתי פוסקת לקיים את זכותינו בארץ ישראל. מחבל בן עוולה חדור מטרה לרצוח יהודי, חצה את גדר היישוב ולמרות שנחתך ונפצע פתח בריצת אמוק לתוך היישוב עם סכין מרצחים בידו שם נתקל בשלושה תושבים, דקר אותם באכזריות ולבסוף האחרון ביצע ירי לעברו והצליח לנטרלו. לצערי, מסע ההרג הזה מסתיים במותו של תושב היישוב יותם עובדיה הי"ד. האירוע קשה מנשוא, אך יכול היה להיות עם מחיר גבוה הרבה יותר אלמלא גבורתו של אסף רביב שלמרות פציעתו הצליח להתגבר על המחבל בידיו, להדוף אותו ולבצע ירי שקטע את מסע הרצח".

"הערב הזה יחקק לעד בזיכרון היישוב שמיום הקמתו לא ידע אירועים מסוג זה. אני סומך ידיי על כוחות הביטחון, ובטוחני כי יבואו חשבון עם משפחתו של המחבל. נחזק את ידם של לוחמי כיתת הכוננות, ובעיקר מתנדבי מד"א ואיחוד הצלה שהגיבו במהירות לאירוע. אני שולח ניחומים למשפחת הנרצח ואיחולי החלמה מהירה לפצועים. משפחת יישוב אדם מחבקת אתכם הערב", מסר וענונו.

הלווייתו של יותם עובדיה הי"ד, תצא היום בשעה 13.00 מבית ההספדים הספרדי בגבעת שאול ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר