טרור ההצתות

אכזריות פלסטינית? 'ציפור תבערה' נמצאה באשכול

בישוב הנמצא בשטח המועצה האזורית אשכול, אותרה היום ציפור אליה חובר חוט עם חפץ חשוד. פקחים של רשות הטבע והגנים הוזעקו למקום ובודקים אם מדובר בציפור הצתה (חדשות)

(צילום: בטחון אשכול)

חשד ל"ציפור תבערה" פלסטינית: בישוב הנמצא בשטח המועצה האזורית אשכול, אותרה היום (חמישי) ציפור אליה חובר חוט עם חפץ חשוד. הציפור נתקעה בקו נוע בשדה חקלאי בישוב. מדוברות המועצה האזורית אשכול נמסר כי לא נגרם נזק לשדות באזור.

פקחים של רשות הטבע והגנים הוזמנו למקום בכדי לבדוק אם אכן מדובר ב"ציפור הצתה" שנשלחה מרצועת עזה לישראל כחלק מטרור ההצתות המתנהל בחודשים האחרונים בעוטף עזה.

לפני כחודש, נתגלה בז שעליו רתמה עם חוט, ובקצהו חומר דליק. הבז נמצא בנחל הבשור שבעוטף עזה, וההערכה היא כי מדובר בבז שנשלח מרצועת עזה, כחלק מניסיונות ההצתה.

בביקור שערך ראש הממשלה בשדרות בחודש שעבר הוא התייחס לטרור ההצתות ואמר כי "אנחנו בעיצומו של תהליך, חשוב שחמאס יבין שהוא עומד מול קיר פלדה והקיר הזה מורכב קודם כל מממשלה נחושה, ממנהיגות מקומית איתנה, מהתיישבות ציונית שאנחנו נמשיך לחזק אותה וכמובן מצה"ל".

"אנחנו גאים בהם ואני גאה גם בתושבי העוטף הנפלאים שעומדים מול ימים לא קלים, אבל משוכנע שבעוצמה המשותפת שלנו להדוף ולהרתיע, נוכל בסופו של דבר גם להכריע את הטרור הזה של עזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר