"לחקור את הנפילה"

נהג המשאית מהאירוויזיון נפטר מפצעיו

נהג המשאית פולדי שוורץ שנפגע מנפילת מתקני תאורה ממשאית חונה במתחם האירוויזיון בתל אביב, נפטר הלילה מפצעיו בבית החולים איכילוב, בנו קורא לחקור (אקטואליה)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הלילה (רביעי) נקבע מותו של נהג המשאית, שנפצע קשה לפני יומיים כאשר במהלך פריקת סחורה במתחם אקספו תל אביב, נפל עליו ציוד התאורה שהיה במקום.

אבי שושן דובר בית החולים איכילוב מסר כי "במהלך הלילה חלה הדרדרות במצבו של נהג המשאית שנפצע כתוצאה מנפילת גוף תאורה. לצערנו, חרף מאמצי ההחייאה, נאלצו הרופאים ביחידה לטיפול נמרץ כללי, לקבוע את מותו".

פולדי שוורץ בן ה-66 תושב פרדס חנה נשוי ואב לשני ילדים, הוא עבד בחברת 'טייכמן – תאורה' והיה אמור לספק סחורה למתחם אקספו – שם מתקיימים אירועי האירוויזיון, במהלך פריקת סחורה מהמשאית שלו הוא נפצע מעגלת תאורה שנפלה ממשאית ציוד שהייתה במתחם. והוא פונה כאמור לבית החולים איכילוב, שם נקבע הלילה מותו.

בנו ארז סיפר: "אמא קיבלה שיחת טלפון ומיד יצאנו לבית החולים להיות איתו, כבר כשהגענו ראינו כמה מצבו חמור. אבא היה סוס עבודה הוא אהב את העבודה והיה הרפתקן בלתי נלאה. אנחנו מחכים לתשובות להבין מה בדיוק קרה שם באירוע שאמור להיות מאובטח ושמור, המוות שלו היה מיותר, לא ניתן לטייח את המקרה".

מצוות מד"א נמסר כי פולדי שוורץ טופל על המקום, ע"י רופא שהיה ממוקם במרפאת המתחם, לאחר מכן הועבר ליחידת טיפול נמרץ בבית החולים איכילוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר