ההשמצות החלו

"אורלי בן ארי קראה בעבר לשי ניצן 'היטלר'"

אחרי מינויה לממלאת מקום פרקליט המדינה על ידי השר אמיר אוחנה, בניגוד לעמדת היועץ המשפטי לממשלה, טוענים פרקליטים כי שמעו אותה מתבטאת בצורה קשה בעבר (בארץ)

(צילום: Flash90)

אורלי בן ארי, מי שמונתה למ"מ פרקליט המדינה, כינתה בעבר את הפרקליט היוצא שי ניצן: 'היטלר' ו-'אל-קאעידה' - כך טוענים פרקליטים שצוטטו הערב (שלישי) בחדשות 13.

לטענתם, "מאז שלא נבחרה לפרקליטת מחוז ומאז הפיצוץ שהיה ביניהם, היא הסתובבה ממורמרת והשמיעה ביטויים מאוד קשים נגד ראשי המערכת. את שי ניצן היא כינתה כמה פעמים לאוזני עובדים שהיו לידה 'היטלר' ו-'אל-קאעידה'".

בתוך כך, מוקדם יותר היום נפגש היועמ"ש אביחי מנדלבליט עם בן ארי בלשכתו שבירושלים, ואמר לה כי התנגדותו למינוייה "לא עניין אישי נגדן - אלא עניין מערכתי".

בראיון לחדשות 12 אמר שר המשפטים אמיר אוחנה כי "על פי חוות דעתו של מנדלבליט, בכל הפרקליטות, על כל פרקליטיה, יש רק אחד יחיד ומיוחד שיכול לתפוס את מקומו של פרקליט המדינה - זה דבר מופרך. התייעצתי איתו לא פעם ולא פעמיים - חוות דעתו היא בלתי סבירה באופן קיצוני".

"כל המועמדים שראיינתי הם בעלי וותק של 30 שנים. אף אחד לא הובא מבחוץ - אני לא מכניס סוסים טרויאנים", הבהיר שר המשפטים. "יש שורה של מינויים בפרקליטות שהוקפצו בדרגות - השר בוחר לפי המועמד מתאים בעניו".

הוא הוסיף, "ניסיתי מאוד לשכנע את מנדלבליט להסכים למינוי כי לא רציתי את העימות הזה. זו תהיה טעות אם היועץ לא ישנה את דעתו. אם נגיע לבג"ץ אני אעמוד על הרגליים האחוריות. אני לא מתכוון להרכין את ראשי בפני מי שלא מוסמך להחליט על המינוי הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר