ציוד ישראלי

חמושי החמאס גנבו ציוד תקשורת מתוחכם

עשרות חמושים מהזרוע הצבאית של חמאס פשטו על מחסני תאגיד התקשורת הפלסטיני "פלתל" וגנבו ציוד תקשורת מתקדם שהועבר על-ידי ישראל לצורך צרכים אזרחיים (חדשות)

(צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

ארגון הטרור החמאס, השולט ברצועת עזה, גנב בשבוע שעבר ציוד תקשורת מתקדם שהועבר לרצועה על-ידי ישראל, עבור הרשות הפלסטינית לצורך צרכים אזרחיים.

לפי הדיווח של אלכס פישמן ב'ידיעות אחרונות', חמאס גנב את הציוד בכדי לשפר את מערך התקשורת הצבאית של הארגון, גם במנהרות התת-קרקעיות.

הגניבה התרחשה לפני כעשרה ימים, כאשר עשרות חמושים מהזרוע הצבאית של החמאס פשטו על המחסנים של תאגיד התקשורת הפלסטיני, "פלתל" - המאגד כמה חברות המספקות שירותי סלולר, תקשורת ואינטרנט, ולקחו מהמקום את כל הציוד, בשווי של עשרות מיליוני שקלים.

בין היתר הם גנבו סיבים אופטיים, מערכות תקשורת אלקטרוניות מתקדמות המאפשרות דילוג בתדרים, כבלי נחושת לתקשורת, ועוד.

לפי הדיווח ב'ידיעות', במשך שנים ישראל אסרה את כניסת הציוד שנגנב - המוגדר כ"ציוד דו שימושי" - לעזה בכדי לשחוק את כוחו הצבאי של החמאס, אך בשנה שעברה, כחלק ממדיניות ההסדרה, אושרה הכנסת הציוד לעזה ע"י המל"ל.

מתאם הפעולות בשטחים, האלוף כמיל אבו רוקון, אמר בתגובה כי "עד שלא יוחזר הציוד שנגנב על ידי גורמי טרור ברצועה, לא נאפשר הכנסת ציוד תקשורת לכלל החברות בעזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר