בציוץ בטוויטר

נתניהו: 'מצטרף לתפילות לרפואת הרב הבר'

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למחלתו של הרב ישעיהו הבר, יו"ר ארגון "מתנת חיים" בנגיף הקורונה, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מצטרף למתפללים הרבים לרפואתו (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ הצהריים (שישי) בחשבון הטוויטר שלו, "אני מצטרף לתפילות לרפואתו של הרב ישעיהו הבר, יו"ר ארגון "מתנת חיים" שהציל את חייהם של רבים וכעת נלחם על חייו בהתמודדות מול מחלת הקורונה".

"רפואה שלמה לכל החולים - וחיזוק ענק לצוותים הרפואיים שנלחמים להצלת חיים. בשורות טובות לכולם", הוסיף נתניהו.

כפי שדיווחנו אתמול ב'כיכר השבת', מצבו של הרב ישעיהו הבר מוסיף להיות קשה והוא מונשם ומורדם בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

כזכור, בבית החולים הדסה עין כרם החליטו הרופאים להרדים ולהנשים את הרב הבר לאחר שחלה בנגיף הקורונה, על מנת לסייע לו להתגבר על הנגיף.

הרב הבר נדבק ככל הנראה כבר בערב חג הפסח, ונשאר לבידוד ביתי. במהלך החג, בעקבות הידרדרות במצבו פונה לבית החולים והוא הורדם והונשם.

כחלק מהניסיון לטפל ברב הבר, פנו רופאי בית החולים לשירותי הדם של מד"א, על מנת שיספקו עבור הרב מנות של מרכיב הדם - פלסמה של חולים שהחלימו מהנגיף ובגופם יש נוגדנים כבר, ובאישור משרד הבריאות, אמש סופקה לו מנה ראשונה מחולה קורונה שהחלים ופיתח נוגדנים לנגיף.

הסיפור על מצבו הקשה של הרב גרם לחמישה מחלימים מנגיף הקורונה, שסוג הדם שלהם מתאים לשלו, לבוא ולתרום פלסמה. היות שמכל תרומה נוצרות שלוש מנות, הוכנו הבוקר סה"כ חמש עשרה מנות פלסמה. הרב, כמו כל חולה, זקוק לשתי מנות פלסמה בלבד, כך שחייהם של שישה חולי קורונה נוספים יוכלו להינצל, בזכות תרומות הפלסמה הללו.

הציבור נקרא לעורר רחמי שמיים ולהעתיר בתפילה עבור הרב אברהם ישעיהו בן הדסה, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הרב הבר לפני כשנה וחצי באולפן כיכר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר