"פרות קדושות"

המם ששיגע את הרשת: "הרגישות נקברה לצד בעלי"

יעל שבח, החליטה לקחת את הכאב בפטירת בעלה - בהומור. בפוסט שכתבה בפייסבוק היא ביקשה מהגולשים לכתוב מם, על תמונה עם כיתוב, "פה קברתי את בעלי". תגובות הגולשים היו עם הרבה הומור שחור (דיגיטל)

(צילום: מתוך הפייסבוק של יעל שבח)

יעל שבח, אלמנתו של הנרצח הרב רזיאל שבח הי"ד, החליטה לפרסם אתמול (ראשון), 'מם' ששיג את הרשת, בשל כביכול חוסר הרגישות על פטירת בעלה. שבח מצדה הגיבה: "מי שהפרות פה קדושות לו מדי, סליחה שהרגישות שלי קבורה לצד בעלי".

ברשתות החברתיות, נפוץ המנהג של עשיית 'ממים' - לקחת תמונה שיש לה כמה משמעויות ולכתוב עליה כיתובים משעשעים.

יעל שבח, מדברת בתוכנית בראיון מיוחדת ב'כיכר', ליום הזיכרון, על בעלה - הרב רזיאל שבח (המגישה: יהודית לזרוביץ')

שבח, החליטה לקחת צילום מסך, מתוך כתבה שנעשתה לה ב'כאן 11', ובמקור כתוב, "אני קברתי פה את בעלי", משפט שיש לו עוד משמעות מלבד המשמעות המקורית.

בפוסט שהעלתה בפייסבוק עם התמונה המדוברת, היא כתבה: "טוב.. אז בעקבות התחקיר המהמם ב'כאן 11', על הסיפוח ריבונות כל המחולות מסביב. שלפתי תמונה שהיא מם משוגע, שמה לכם פה את המקור, למי שהלב שלו מספיק חזק מזמינה להכנס להתבונן בתגובות וכמובן, להוסיף כאוות נפשכם".

והוסיפה וכתבה ב'הומור שחור': "מי שהפרות פה קדושות לו מדי, סליחה שהרגישות שלי קבורה לצד בעלי. ותודו שזה מצחיק. ותודה להניה שוחט, שמעודדת אותי להרחיב את גווני השחור".

חלק מהממים המשעשעים (מתוך הפייסבוק של יעל שבח)

הרבה מהגולשים התחברו להומור של שבח, והחליטו לשתף פעולה - וליצור 'ממים', על התמונה שהיא פרסמה. שבח הגיבה על כך ואמרה בהומור: "רק תעשו לי טובה.. צחוקים והכל אבל אם הוא חוזר תזכירו לי למחוק את הממים האלה. מספיקה לנו גופה אחת תודה".

חלק מהממים המשעשעים (מתוך הפייסבוק של יעל שבח)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר