דיווחים ישירים

עבודות הפינוי נמשכות; צפו בתמונות מהמתחם הבוער

לפנות בוקר עלו הכלים הכבדים על הקרקע סמוך לבית-החולים "ברזילאי". המשטרה נערכה מבעוד מועד וגם עשרות המפגינים הבודדים שהצליחו להסתנן לעיר נתקלו בהתנגדות כבדה. כתב "כיכר השבת" מדווח ממוקד הדרמה, וגם: תמונות מהבוקר באשקלון, המפגינים והפינוי (חרדים)

דוד כהן | כיכר השבת |
ברזילי, כעת (פלאש 90)

במתחם המגודר היטב סביב בית-החולים ברזילאי, החלו אנשי "רשות העתיקות" בליווי משטרתי כבד, בתהליך הזזת הקברים.

לפנות בוקר עלו הכלים הכבדים על הקרקע. מלבד הרעש שהשמיעו, השקט נשמר. המשטרה נערכה מבעוד מועד וגם עשרות המפגינים הבודדים שהצליחו להסתנן לעיר נתקלו בהתנגדות כבדה.

בשעה זו עורכים ראשי "העדה החרדית" התייעצות חירום, בעקבות ההתפתחויות האחרונות, ותחושת הכישלון המהדהדת.

"מכל הרכבים, רק חובשי כיפות עוכבו. נוסעים חילוניים הורשו להיכנס לעיר, בעוד שכל החרדים קיבלו הוראה ברורה: לשוב על עקבותיהם ולהתרחק מאשקלון", הוא מסר. "במתכוון, השוטרים עיכבו את הרכבים שעות ארוכות כדי להתיש את המפגינים ולשבור את רוחם.

"למרות הכל, רבים מהם מצאו דרך לעקוף את המחסומים ונכנסו לעיר באמצעות שבילי העפר המקיפים אותה.

"בתוככי העיר ניידות משטרה סרקו את האזור והחלו לחפש בנרות חרדים לתאבון. במהלך הלילה נעצרו למעלה מ-20 חרדים, חלקם עיתונאים שעברו מסכת חקירות מתישה. כולם קיבלו צו הרחקה מהעיר ל-30 יום".

בשעה 4:00 לפנות בוקר התרחשה הפלישה הגדולה: אוטובוס שעשה את דרכו מירושלים פלט מתוכו עשרות מפגינים שקיפצו בדרכי העפר העוקפות ובתוך מספר דקות מצאו את עצמם מתעמתים עם עובדי רשות העתיקות.

כוחות משטרה הוזעקו תוך דקות ספורות אל השטח. המשטרה הרחיקה חלק מהמפגינים מהעיר, רבים מהם נעצרו. הבוקר באשקלון נפתח בגל מעצרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר