בעיצומה של המגפה

המרד החילוני: למרות המגבלות, השווקים והקניונים ייפתחו

פורום ראשי המסחר בישראל החליט לבעוט במגבלות הקורונה - שעדיין קיימות - על פתיחת בתי עסק, והודיע כי החל מיום חמישי הקרוב, כלל השווקים, הקניונים והחנויות ייפתחו, "כעידוד להתחסן" (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
קניון. אילוסטרציה (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

פורום ראשי המסחר בישראל מודיע, כי החל מיום חמישי הקרוב ייפתחו מחדש כל מרכזי המסחר ברחבי הארץ, למרות מגבלות הקורונה שעדיין בתוקפן.

בהודעת הפורום על כך נכתב: "פעיל את כל המסחר, לרבות השווקים, המסעדות והקניונים, ללא יוצא מן הכלל, על פי התו הירוק, זאת כצעד לעידוד האצת מבצע החיסונים הלאומי של ישראל".

"הכניסה של העובדים והלקוחות תתאפשר אך ורק במקרים הבאים", נמסר: "מתחת לגיל 60 למי שעבר חיסון ראשון, ומעל גיל 60 למי שקיבל חיסון שני; תעודת מחלים;;בדיקת קורונה שלילית (בתוקף של 72 שעות); ילדים רק מתחת לגיל 16".

גם מכיוון מספר ראשי ערים הגיעה 'הצהרת מרד' דומה בהחלטות הממשלה. כך לדוגמה הודיע ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי, כי החליט לאפשר פתיחת חנויות ועסקים במרכזי הקניות והמסחר, לעובדים ולקונים בעלי תעודות מתחסן, לאחר שחלף שבוע מהחיסון השני שקיבלו.

בנוסף, החליט ראש העיר, כי לחנויות ולעסקים במרכזי הקניות והמסחר יורשו להיכנס מבקרים או קונים שברשותם תעודות מתחסן, לאחר שחלף שבוע מהחיסון השני שקיבלו. "מספר האנשים שיורשו לשהות בחנויות ובעסקים יהיה בהתאם להנחיות משרד הבריאות", סייג קונינסקי.

"אני משוכנע שהחלטותי תאפשרנה חזרה לשגרה של העסקים בעיר בצורה טובה ובטוחה יותר, שתעודד להתחסן את אלה שעד עכשיו נמנעו מכך", אמר ראש עיריית כרמיאל, שהדגיש: הנחיתי את מנהל הפיקוח העירוני לפעול בהתאם ולאכוף את החלטותי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר