"תוריד את המדים!"

שוב כועס: השיחה שהתלהטה בין האב למפקד פיקוד דרום

תוכן שיחת הוריו של החייל בראל אחיה, עם מפקד פיקוד דרום נחשף • "תתפטר", "תוריד את המדים", "דורשים שבנט יגיע" - היו חלק מן המשפטים הקשים שהטיחו בתת האלוף (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
המרכז הרפואי סורוקה (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

שיחתו של מפקד פיקוד דרום, האלוף אליעזר טולדנו, עם הוריו של החייל בראל חדריה שמואלי, שנאבק על חייו לאחר שנפצע באורח אנוש בגבול רצועת עזה, נחשפת. אתמול (שלישי) הגיע המפקד לביקור בסורוקה וחטף ביקורת מאביו של החייל.

לפי דיווח של העיתונאי אסף פוזילוב, בשלב כלשהו במהלך הביקור, השיחה התלהטה, והוריו של בראל דרשו ממפקד פיקוד הדרום שיתפטר.

טולדנו השיב להם: "אני לוקח אחריות".

ההורים של בראל: "אז תוריד את המדים!"

מפקד פיקוד הדרום טולדנו שהה במרכז הרפואי סורוקה במשך כחצי שעה, ואמר כי הוא ממהר וצריך ללכת.

אמו של בראל: "אז תלך!"

עוד אמרו כי הם דורשים שרה"מ יגיע.

כזכור, שמואלי הטיח מילים קשות גם בראש הממשלה נפתלי בנט, במהלך השיחה עמו. "ממי אתה מפחד? אתה מפחד מעבאס? תתעורר, אתה מפחד, אתה פחדן אתה וכל הממשלה שלך פחדנים", אמר לראש הממשלה. "תעשו משהו, איך אתם נותנים לערבים להתקרב ככה לגבול?"

יוסי שמואלי מניח תפילין, אתמול בסורוקה (צילום: צעירי חב"ד)

מאוחר יותר, בשיחתו עם יו"ר האופוזיציה נתניהו, שיתף האב בדברים שאמר לבנט. "בנט צלצל אליי גם. אמרתי לו 'מה, אתה מפחד? אתה מפחד מהממשלה הזו? מה אתם מנוולים?' - זה מילה קצת גסה, התבטאתי, לא יכולתי לשלוט בעצמי - אמרתי לו, איך אתם עושים דברים כאלה, לא יודעים לקחת אחריות ממשלתית כולם יחד. זה בן יחיד יש לי. הוא פצוע אנוש, אחרי שני ניתוחים שעבר היום".

בהמשך אמר האב לנתניהו: "תפסיקו, תעשו יד אחת", והוסיף ודיבר בכאב על הצבת החיילים סמוך לגדר, מה שהוביל לפגיעה האנושה של בנו. "תפסיקו לקדם את האנשים קדימה, מה זה ליד הגדר? אי אפשר להגיד להם אחורה ליד הגדר? מה זה זה? אין החלטה ברורה? תעשו יד אחת. בבקשה מכם תעשו יד אחת כולכם. לא ימין לא שמאל, תפסיקו לחפש את הכיסאות שלכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר