לחץ חברתי להתחסן

התוכנית של בנט: שההורים יריבו אחד עם השני

ראש הממשלה בנט, שנוקט בשיטה של אי הטלת מגבלות, ובמקביל עידוד חיסונים, הסביר בישיבת קבינט הקורונה, את דרך הפעולה שלו, כדי להפעיל לחץ על הורי התלמידים (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נפתלי בנט. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הגל הרביעי של נגיף הקורונה: בממשלת בנט-לפיד מנסים לבלום את העלייה התלולה בתחלואה, על ידי נטילת החיסון - ולא על ידי הטלת מגבלות, ועל פי הדיווח הערב (ראשון) ב'חדשות 13', ראש הממשלה בנט, אף רצה שההורים יריבו האחד עם השני.

כזכור, המתווה של פתיחת שנת הלימודים שאושר בסופו של דבר, היה כי בכיתות בבתי ספר בהן יש 70% מחוסנים או מחלימים ימשכו הלימודים גם בערים אדומות, ובמידה ויהיו פחות מכך, התלמידים ייאלצו ללמוד מהבית.

באותה ישיבת קבינט, מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד הציעה הציעה כי החלוקה תתנהל בצורה שכבתית ולא לפי כיתה, ובתגובה אמר בנט: "לא נכון לקיים את זה באופן שכבתי, אני רוצה שההורים יריבו אחד עם השני. אני רוצה שההורים של אלה שחיסנו את ילדיהם יפעילו לחץ עם ההורים שלא חיסנו".

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "ראש הממשלה חותר לסיים את תופעת הבידודים ההמוניים ולאפשר חיים נורמליים ככל האפשר לתלמידי ישראל ולהוריהם, תוך שמירה על בריאותם. לשם כך הוא מבקש מגורמי המקצוע השונים לבחון אפשרויות למתווים שיאפשרו למידה סדירה ורציפה".

במקביל, פורסם הערב בחדשות 12, כי הממשלה שוקלת כן להטיל מגבלות, אך רק על לא-מתחסנים, בהם: התייקרות הביטוח הרפואי, חובת חיסונים במקומות העבודה, התניית לימודי נהיגה וטסטים בהתחסנות והתניית טיפול רפואי בבדיקת קורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר