הדחת יעקב ברדוגו

נתניהו קורא להחרים את גלצ: 'עושים טיהור'

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו התייחס היום בישיבת הסיעה של הליכוד לפיטוריו של העיתונאי הימני יעקב ברדוגו בגל"צ וכן לעלייה בכמות המתים בעקבות הקורונה; "זו שערורייה" (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילומים: Olivier Fitoussi/Flash90)

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו התייחס היום (שני) בישיבת הסיעה של הליכוד לפיטוריו של העיתונאי הימני יעקב ברדוגו בגל"צ וכן לעלייה בכמות המתים בעקבות הקורונה, כך על פי הפרסום של יהודה שלזינגר ב'ישראל היום'.

כזכור, הפרשן הפוליטי, יעקב ברדוגו שמזוהה עם הימין, הליכוד ונתניהו בוטלה בחמישי האחרון, הדבר עורר סערה רבה ואף הוכרז חרם על גל"צ של כלל חברי האופוזיציה, נתניהו התייחס היום ואמר כי "יש בעיה במדינת ישראל, קשה לפתוח אמצעי שידור על מנת שיהיה איזון. בכלים ממשלתיים שהם מממונים על ידי הציבור, האיזון הזה חייב להיות, אנחנו צריכים לצאת נגד הדבר הזה. אין דבר כזה, אתה עושה טיהור".

בהמשך הוסיף: "שלא יגידו לי שיש שם עיתונאים. איזה עיתונאים? רינו צרור... אין להם דעה פוליטית, רזי ברקאי... יש להם 99% דעה פוליטית – שמאל. הימני האחרון שנותר שם עם הכי הרבה האזנה, אותו מוציאים. שלא יבלבלו את המוח. תיקחו את הצביעות, תקיאו ותוקיעו אותה".

"המענה הכי גדול הוא לא אם להתראיין או לא להתראיין בגל"צ, אנחנו לא צריכים את זה, זה להעביר מאזינים. היה כאן פיגוע. אני קורא למאזינים להקשיב לערוץ 14, לגלי ישראל, לברדוגו, לאילה חסון. בואו ניקח להם את המאזינים", אמר, "תקראו להחרים את התחנה. שמעתם פעם על חרם צרכנים? יודעים איזו עוצמה יש לדבר הזה? אז תדברו! תגידו לעזוב את התחנה הזאת. הכוח בחיים הציבוריים הוא הכוח של הציבור".

בהמשך הורה לחברי כנסת לדבר יותר בתקשורת על נתוני הקורונה, "חצינו אתמול את 3,000 המתים, זו שערורייה, התקשורת מוחקת את זה. כשיש לכם הזדמנות, תביעו את זה, זה חשוב", הוא סיפר כי אישה מבוגרת ניגשה אליו וטענה בפניו כי אין שיח על כך, "איפה חברי הכנסת שלכם? למה הם לא מדברים, למה כל אחד מהם לא מדבר?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר