50 מיליון ש"ח?

עובד בכיר בבנק התוודה בפני הלקוחה: "מעלתי בחשבונך"

הבנקאי של איש העסקים שנפטר התוודה בפני אשתו כי הוא מעל בכספים הרבים שהיו בחשבון הבנק שלה - ואף החזיר חלק קטן מהכסף • בנק הפועלים פנה למשטרה והעובד הושעה (בארץ)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אשתו של איש עסקים מוכר שנפטר, נקלעה לקשיים כלכליים וחשבון הבנק שלה, שהיה בדרך כלל בפלוס של מיליוני שקלים - נכנס למינוס.

היא החלה לבדוק את דפי החשבון, פעולה שהיא לא הייתה רגילה לעשות, ולהפתעתה גילתה משיכות של כספים במזומן והעברות לצד שלישי -שלא היא ביצעה אותם.

היא שכרה רואה חשבון ואת שירותיהם של עורכי הדין אסף שרעף ותידהר צור, והממצאים העלו חשדות כלפי הבנקאי שליווה אותה ואת בעלה המנוח במשך עשרות שנים.

הסיפור, שנחשף לראשונה על ידי גיא פלג בחדשות 12, מקבל תפנית מעניינת. הבנקאי מגיע לבית הלקוחה, ומתוודה תוך שהוא מתחנן שלא תפעל נגדו - כאשר כל דבריו מתועדים במצלמות.

"אני פשעתי", הודה בפני הלקוחה שלו. "אני אומר את זה חד וחלק. כל כך קשה לי להגיד את זה כי לא היה לי את זה, אני לא יודע מה קרה. אני לא יודע באמת לשים את האצבע. אני באתי לסיים, לגמור, באתי להוריד מהראש".

על פי התמלילים שהביא גיא פלג, הבנקאי הוסיף: "אני מתנהג אלייך כמו שאני חייב לך לכל החיים. אני אהיה חייב לך כל החיים, תדעי לך את זה. אני אהיה חייב לך למה שתרצי".

אחרי שהודה הוא התחנן בפניה שלא תסגיר אותו. "יש לי 400 אלף, הראיתי לך משכנתה של 472 אלף. אני הגדלתי אותה כדי לכסות חובות שלי, את הכול. באור עיניי, אין לי... בראש שלי אין לי בית חוץ מהבית הזה מיליון וחצי ועוד צ'ק שכתוב על 5,000 שקל. זה כל רכושי, אין לי חסכונות".

אחרי קבלת התלונה בבנק הפועלים הוא נבדק במכונת אמת, והודה בגניבת חצי מיליון ש"ח בלבד, ושלף מתיק חבילות של מזומן. 100 אלף שקלים, שטרות אגודים בגומיות.

עו"ד אסף שרעף, פרקליטה של הקורבן טוען מנגד, כי הסכום שנגנב גבוה משמעותית. "יש בידינו דוח חוקר מפורט של מעילה מתוכננת, מאורגנת, שעומדת כיום על 50 מיליון שקלים".

מבנק הפועלים נמסר בתגובה לחדשות 12: "הבנק הגיש לאחרונה תלונה במשטרת ישראל נגד העובד ועל כן אנו מנועים מלהרחיב בנושא. הבנק בודק ביסודיות ובקפדנות טענות בדבר מעילה בכספי לקוחות על פי הנהלים המחייבים, ובמקרים המתאימים מגיב בחומרה ונוקט בכל האמצעים האכיפתיים והמשמעתיים העומדים לרשותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר