"צפירות בהולות"

תיעוד מפחיד: אוטובוס עוקף ודוהר בנתיב נגדי ליד ביתר עילית

אוטובוס של חברת קווים תועד עוקף בקו הפרדה משאית ליד העיר ביתר עילית • המשטרה עצרה את הנהג ורישיונו נשלל • צפו בתיעוד (תחבורה)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
מבצע עקיפה מסוכנת (צילום: לפי סעיף 27א, דוברות המשטרה)

בתיעוד שפורסם היום (ראשון) ברשתות החברתיות, וצולם בידי נהג אופנוע, נראה אוטובוס של חברת 'קווים' עוקף בצורה מסוכנת לכאורה משאית במעלה עליה בכביש עוקף חוסאן בסמוך לעיר ביתר עילית.

האופנוע שבא מהנתיב הנגדי נאלץ להטות בחדות את ההגה ימינה ובכך ניצלו חייו. נהג האוטובוס, שרצה לעקוף משאית שהזדחלה במעלה העלייה, חצה את קו ההפרדה. נהג האופנוע צפר בבהלה לאוטובוס שהמשיך בדהרה.

כעבור זמן קצר נעצר נהג האוטובוס, תושב מזרח ירושלים, ונחקר. רישיון הנהיגה שלו נשלל לשלושים יום. כמו כן נרשמה לנהג הזמנה לדין בגין העבירות שביצע.

חברת קווים מגיבה לדיווח: "החברה רואה מקרה זה בחומרה רבה. מיד ובסמוך לקבלת המידע אודות המקרה פעלה החברה לאיתור הנהג ולאחר בחינה ראשונית השעתה אותו לאלתר".

משטרת ישראל נמסר: "נהג אוטובוס אותר ע"י המשטרה לאחר שתועד מבצע עקיפה בפס רצוף ומסכן את הבאים בנתיב הנגדי. השבוע פורסם סרטון ברשתות החברתיות בו נצפה אוטובוס של חברת "קווים", מבצע עבירות תנועה מסכנות חיים, תוך שהוא עוקף משאית כשהוא נוסע בנתיב נגדי וגורם לכלי רכב הבאים בניגוד לסטות מנתיבם. מרגע שנודע למשטרה אודות ביצוע העבירה, פעלו שוטרי תחנת עציון לאיתורו של הנהג.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול להגברת המשילות, אכיפת חוקי התנועה במישור הגלוי והסמוי וזאת למען שמירה על ביטחון חיי משתמשי הדרך".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר