"יש פגיעה ממשית"

סגן השר אורי מקלב: "נשנה את הרפורמה בתחבורה הציבורית"

"לא יעלה על הדעת שתושבי הפריפריה יממנו את הנסיעות בתחבורה הציבורית בתל אביב", טען סגן השר במשרד התחבורה, אורי מקלב, בדיון של וועדת הכלכלה על הרפורמה במחירי הנסיעה בתחבורה הציבורית | "הרפורמה הזו פגעה בנוסעים רבים ונתקן אותה", הבהיר מקלב, "צריך להחזיר את ההנחה לפריפריה" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מקלב בוועדת הכלכלה (צילום: ערוץ כנסת)

סגן השר במשרד התחבורה, ח"כ אורי מקלב, השתתף הבוקר (רביעי) בדיון בוועדת הכלכלה בראשות ח"כ דוד ביטן על הרפורמה במחירי הנסיעה בתחבורה הציבורית.

בדבריו, הציג מקלב את המדיניות החדשה של המשרד בנושא ואמר כי "הממשל הקודם רצה להעביר נוסעים מהרכבת לאוטובוסים, זאת לאור המחסור בקרונות ואוטובוסים, להביא קרונות זה כמה שנים".

"אנחנו פועלים כעת להביא לפתרון כולל בנושא האוטובוסים", הבטיח סגן השר, "זו משימה לאומית להתגבר על משבר הנהגים. לצערינו, הורדת ההנחה בערך הצבור פגעה בנוסעים המזדמנים".

מקלב הבהיר כי "דעתנו היא שצריך לשנות את הרפורמה - נכון שיש בה צדדים טובים ולכן לא נבטל אותה, אלא נשנה אותה. אנשים שהיו משלמים מאות שקלים משלמים היום 220 ש"ח שזו הנחה משמעותית. שרת התחבורה ביקשה לבחון את הנושא. עמדתנו היא שהפריפריה לא צריכה להיפגע, לא יעלה עלה דעת שאנשי הפריפריה יממנו את אנשי תל אביב, הרפורמה צריכה להיטיב עם כולם ככל האפשר".

"האיזון היה החופשי חודשי", הוסיף מקלב, "אבל יש אזורים שלמים בהם יש פגיעה ממשית. במקומות האלה צריך להחזיר את ההנחה לפריפריה לאותם מקומות בהם הייתה פגיעה".

סגן השר המשיך ואמר כי "מדיניות המשרד הייתה תמיד להביא עוד משתמשים לתחבורה הציבורית והרפורמה הזו נוגדת זאת, היא אינה מעודדת מעבר מרכב פרטי לתחבורה הציבורית, אנחנו חייבים לתמרץ נוסעים מזדמנים בדימונה, בביתר עלית ובתל אביב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר