כנגד כל הסיכויים

שנה וחצי לאחר הפיגוע: הפצוע הגיע לקבר יוסף

בניה פרץ, שנעשה משותק בכל גופו לאחר שנפצע קשה בפיגוע בו נרצח יהודה גואטה בצומת תפוח, הגיע הלילה לראשונה מאז הפיגוע לקבר יוסף (חדשות בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום וידאו: אמציה האיתן, עריכה: צבי האיתן | המועצה האזורית שומרון)

אלפי בני אדם נכנסו הלילה (רביעי) להתפלל בקבר יוסף בשכם. בין הנכנסים היה גם מי שנפצע קשה מאוד בפיגוע בצומת תפוח לפני שנה וחצי - בניה פרץ, והרופאים לא נתנו לו סיכוי להניע אי פעם את איברי גופו.

אלא שהלילה, נגד כל הסיכויים, הגיע בניה יחד אביו וראש מועצת שומרון יוסי דגן שמלווה את בניה ומשפחתו מאז הפיגוע, סגן ראש מועצת שומרון דוידי בן ציון, ראש הישיבה הגבוהה באיתמר יהשע ואן דייק בו למד בניה בזמן הפיגוע, מח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו, קצין הגמ"ר רב סרן עזריאל פרלמן, מפקד אוגדת איו"ש תת אלוף אבי בלוט, קצין ההגמר של האוגדה אליצור טרבלסי וכן חבר הכנסת המיועד צבי סוכות

בניה היה תלמיד הישיבה הגבוהה באיתמר כשחיכה יחד עם חבריו בהם יהודה גואטה הי"ד, לאוטובוס לישיבה, אלא שאז הגיע מחבל, פתח בירי, פצע את בניה באורח קשה ורצח את יהודה.

בניה תושב בית שאן הגיע על כסא גלגלים, והקהל הרב שהגיע להתפלל במקום התרגש לראותו מצליח להזיז את ידיו.

פצוע הפיגוע בניה פרץ אמר בקבר בהתרגשות: "גם יוסף הצדיק, שהוא היה בכלא במצרים,הוא לא הפסיק להאמין, אני באתי לפה, לשאוב כוחות מיוסף הצדיק, להאמין ולא לוותר, ובע"ה לחזור לעמוד על הרגליים".

עופר פרץ אביו של בניה אמר: "אני מרגיש שאני נמצא בתוך חלום שמתגשם, אני חוזר הרבה שנים אחורה שבניה היה קטן, עם הכיפה הגדולה, יושב בשולחן שבת ואנחנו שואגים את השיר הזה, "ואני נתתי לך שכם אחד על אחיך", עם הבנים שלי והבנות ותמיד היה לי חלום להגיע לקבר יוסף עם כולם ביחד ולשאוג את זה, לצעוק את זה לשמים כי פה זה עם ישראל. יעקב ביקש מיוסף ונשאתני מארץ מצרים, תוציא אותי מהמצרים, זה התביעה של בניה, ליוסף הצדיק, תוציא אותי מהמצרים, מהמצרים שאני נמצא בהם. יש מכאן מסר חזק, לקרוא מפה לממשלה, לחזור לאביתר, להקים את הישוב הזה, ולהנציח את זכרו של יהודה גוואטה, חברו הקדוש של בניה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר