חשד לטרור חקלאי

"נזק של מיליונים"; המתבן של ח"כ בן ברק עלה בלהבות

"נבדקת האפשרות שמדובר בהצתה, מה שקרה הלילה זה נזק של מיליוני שקלים", הגיב חבר הכנסת בן ברק על המתבן השייך לו שעלה באש בליל שבת האחרון במושב נהלל | תיעוד השריפה (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
בן ברק עם לוחמי האש (צילום: כב"ה צפון)

המתבן של חבר הכנסת מ'יש עתיד', רם בן ברק עלה בלהבות בליל שבת קודש, רק לאחר מספר שעות הושגה שליטה על האש במקום.

לעת עתה, החשד המרכזי הוא כי מדובר בהצתה - שהיא חלק מטרור חקלאי, אך על פי המשטרה ישנם כיווני חקירה נוספים שנבדקים.

חבר הכנסת עצמו אמר בתגובה: "מדובר בנזק של מיליונים. המתבן היה מלא בחבילות חציר בשווי של כמיליון שקל. אחת האפשרויות שנבדקות היא שמדובר בהצתה, אבל חוקרי שריפות פתחו בחקירה וכל הכיוונים נבדקים. אני לא רוצה לקבוע כלום".

אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל וחבר מושב נהלל, אמר כי "הסימנים לא טובים, יש המון שאלות סביב השריפה הזו. זה חציר ולא קש שנשרף יותר לאט. אין במקום חיבורי חשמל, ולכן זה שולל אפשרות של קצר חשמלי. לא היה יובש קיצוני בימים האחרונים, ועל המתבן היו פאנלים סולאריים. זה אירוע חמור מאוד".

מדוברות כב"ה נמסר: "בשעה 02:00 לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 102 על שריפת מתבן במושב נהלל. 4 צוותים מתחנת נוף הגליל בפיקודו של מפקד המשמרת רב רשף רוני פרץ הוזנקו למקום".

"הצוותים החלו בפעולות כיבוי והמשך הגנה על בעלי החיים השוכנים מסביב למתבן. על גג המתבן מותקנים פאנלים סולאריים המאמץ העיקרי של הצוותים היה להקטין את גובה הלהבות ככל שניתן על מנת למנוע את קריסתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר