תיעוד מנתב"ג

הלוחמים מ'אנטבה' באו עם המרצדס; שרה נתניהו לא תצטרף לנסיעה

רעיית ראש הממשלה שמצטרפת אליו לנסיעות לחו"ל, לא תצטרף הפעם לנסיעה לברלין, שצפויה להימשך עד ליום שישי | חבריו של יוני נתניהו, הגיעו למחות בנתב"ג, עם רכב המרצדס - שדומה לרכב שהשתתף במצבע אנטבה • תיעוד (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא היום (רביעי) לברלין, לביקור מדיני שיימשך יומיים, אך בדרך לנתב"ג הוא צפוי להיתקל בשיבושים של מפגיני שמאל נגד הרפורמה המשפטית.

לאחר השעה 11:00 הגיעה לכיוון שדה התעופה שיירת רכבים תחת הכותרת 'מבצע בנימין', כאשר את השיירה יובילו פקודיו של יוני נתניהו ז"ל מסיירת מטכ"ל, יחד עם לוחמים מגולני ומהצנחנים אשר לקחו חלק במבצע יונתן, בו נהרג ובמסגרתו שוחררו בני ערובה ממטוס שנחטף והוחזק על ידי טרוריסטים בשדה התעופה באנטבה, אוגנדה, בשנת 1976.

בין המשתתפים: פנחס בוכריס, אדם קולמן, נעם מלמוד, איל שפרוני, מקה מגל, אמיר עפר, ולצידם צפויים לקחת חלק גם חטופים מהמטוס ולוחמים נוספים.

השיירה מנתה מספר ג'יפים ורכבי שטח ובראשה רכב שחור מסוג מרצדס, הדומה לרכב ששימש את הלוחמים הישראלים בעת הפשיטה על המטוס באנטבה.

הלוחמים שהגיעו לנתב"ג הצהירו "ביבי, אל תגרור את המדינה הזו להיות פשיסטית, אנא תחזור למה שהיית. אל תיתן לעצמך לגרור את המדינה, תחזור להיות כמו ביבי של פעם".

יצוין, כי בניגוד למרבית הביקורים של ראש הממשלה נתניהו בחו"ל, הפעם רעייתו שרה, לא תצטרף באופן חריג לנסיעה לברלין.

מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון, ערך אמש דיון מבצעי במטה המחוז, לבחינת ההיערכות המשטרתית לקראת המחאה הצפויה בגזרת מרחב נתב"ג. בתום הדיון, ציין הממ"ז כי משטרת ישראל רואה בזכות המחאה אבן יסוד במדינה דמוקרטית ולכן אנו מאפשרים לכל אזרח לממש את זכותו הבסיסית להפגין.

עם זאת, הדגיש כי יש משמעות מיוחדת לצירי נתב"ג, כאשר ניסיון לחסום צירים אלה עלול לעכב הגעתם של כוחות הצלה בחירום ובכך לסכן עשרות אלפי נוספים בטיסות הממריאות ונוחתות בשדה מדי יום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר