המטרה: ש"ס ● תיעוד

מחאת הימין הגיעה לשטח: נחסמה הכניסה לירושלים

אתמול חסמו עשרות פעילי ימין את הכניסה הראשית לירושלים. המפגינים נשכבו על הכביש וקראו קריאות בגנות ההקפאה. תנועת הרכבים נעצרה למשך שעה ארוכה. בשלב מסוים, הוזעקה למקום המשטרה. עשרות שוטרים גררו בכוח את המפגינים ופינו אותם מהמקום. צפו בתיעוד (ארץ חדשות)

דוד כהן | כיכר השבת |

פעילי הימין לא מבזבזים זמן. בזמן שראש-הממשלה, בנימין נתניהו, בטוח שההצבעה על המשך ההקפאה תעבור, הם יוצאים למחות ברחוב במטרה לשכנע את שרי הימין - ובהם גם ש"ס, לסכל את התוכנית.

בתחילה התמקדו הפעילים בבתיהם של השרים. בשבוע שעבר הגיעו עשרות מהם, מגובים ברבנים בכירים לביתו של שר המשפטים, יעקב נאמן, אולם המשטרה סרבה לאפשר להם לקיים את המחאה.

כעת, המחאה מגיעה לשטח. אתמול חסמו עשרות פעילים את הכניסה הראשית לירושלים. המפגינים נשכבו על הכביש וקראו קריאות בגנות ההקפאה. תנועת הרכבים נעצרה למשך שעה ארוכה.

בשלב מסוים, ובעקבות תלונות נהגים, הוזעקה למקום המשטרה. עשרות שוטרים גררו בכוח את המפגינים ופינו אותם מהמקום.

שאלת ש"ס: ימנעו או יתנגדו?

ובינתיים, המערכת הפוליטית גועשת סביב ההצבעה הצפויה.

כלפי חוץ, אומרים בסביבתו של בנימין נתניהו כי להערכתם, שרי ש"ס ימנעו בסופו של דבר בהצבעה הגורלית ויעניקו רוב להצעת ראש הממשלה.

אלא שבשטח המציאות שונה: גם יו"ר ש"ס, אלי ישי וגם שר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס, מבהירים כי ההכרעה לא נפלה והם ממתינים להחלטתו של נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הרב עובדיה יוסף.

לדבריהם, כל עוד נתניהו עצמו לא גיבש סופית את צעדיו, הגר"ע לא יכול להגיע לכדי החלטה סופית.

בינתיים ראש הממשלה נתקל בקשיים גם מול ארה"ב, שמתקשה לאשר את בקשת ש"ס לחדש את הבנייה במזרח ירושלים. ויש גם את נושא מטוסי הקרב, שנותר במחלוקת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר