ג´ק טייטל: "אני רואה שדים ורוחות"

ג´ק טייטל, המואשם ברצח פלסטינים החל להאבק בשדים ורוחות - כך סיפר לחבריו בבית הכלא. פרם פרוכת בבית-הכנסת בגלל ש"מצא בה שד". "נדהמנו לגלות כי במקום להעבירו לאבחון, מחזירים אותו לאגף הרגיל ולכל היותר כובלים אותו. השב"ס מתעקש לא להעביר אותו למקום שבו הוא צריך לשהות", אומר פרקליטו

איטל קציר | כיכר השבת |
טייטל. נאבק בשדים (פלאש 90)

ג´ק טייטל, המואשם בשתי עבירות רצח של פלסטינים, טוען כי החל לראות לאחרונה "שדים ורוחות".

מי שזכה לכינוי "המחבל היהודי" עצור באגף התורני בכלא איילון כבר חודשים ארוכים. לאחרונה סיפר לאסירים אחרים כי "החל לראות רוחות ושדים" - כך דווח ב"קול ישראל".

אסירים סיפרו כי טייטל החל לאחרונה במאבק מול "שד המבקש להרגו". הוא השליך חפצים לעבר השד, וכתוצאה מהמאבק נחבל ונשרט. במקרה אחר, הוא פרם פרוכת בבית-הכנסת של האגף כי החליט שבתוכה מסתתר שד.

עו"ד עדי קידר, פרקליטו של טייטל מאשים כי שרות בתי-הסוהר אחראי להחמרה במצבו של האסיר.

קידר אמר היום: "נדהמנו לגלות כי במקום להעבירו לאבחון, מחזירים אותו לאגף הרגיל ולכל היותר כובלים אותו. השב"ס מתעקש לא להעביר אותו למקום שבו הוא צריך לשהות".

בשב"ס הגיבו: "העצור מטופל על ידי פסיכיאטר של משרד הבריאות, הבוחן כל התנהגות של העצור בין אם היא פרובוקציה ובין אם מדובר באירוע אמיתי ובהתאם להנחיה מוגש טיפול לעצור".

לפני חודשים אחדים פתח ג´ק טייטל בשביתת רעב. הסיבה: טייטל דרש מהשב"ס לקבל לתאו אוכל כשר, בהכשר בד"ץ ´העדה החרדית´.

"אני חרדי, זכותי לקבל מזון בכשרות מהודרת", אמר טייטל לסוהרים.

טייטל עצור כמעט שנה, בחשד לרצח שני פלסטינים, הנחת מטעני חבלה - (שמהם נפצע נער, פרופסור זאב שטרנהל ופלסטיני מהגדה המערבית. הוא הודה בחקירתו במעשים אלה.

טייטל נעצר ב-7 באוקטובר 2009 בשכונת הר-נוף בירושלים, בעת שהדביק כרוזים בהם שיבח את הרצח ב"בר-נוער" וקרא ליהודים מאמינים לבצע מעשי אלימות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר