לרגל יום ירושלים: יורחב שטחה של הבירה

שטחה המוניציפאלי של ירושלים יגדל בכ-290 דונם. התוכנית כוללת תכנון להקמת שכונת מגורים חדשה עם כ-1600 יחידות דיור חדשות. התוכנית כוללת גם שטחים ציבוריים, טיילות, איזור מסחרי ועוד; אודיטוריום במתחם הר הרצל, תכנית להקמת מבנה לאודיטוריום ומשרדים, המבנה תוכנן תוך התחשבות והשתלבות בטופוגרפיה ובאופי המתחם הקיים ויכלול אלמנטים של בניה ירוקה

שושי הלר | כיכר השבת |
חרדים בירושלים (פלאש 90)

שר הפנים אלי ישי, וראש העיר ירושלים, ניר ברקת, חתמו על צו המרחיב את שטחה של ירושלים, באזור קיבוץ רמת רחל.

היום כ"ח באייר, ידוע כ"יום ירושלים "או "יום שחרור ירושלים", נקבע לציון איחודה של העיר ירושלים, לאחר שחרור העיר העתיקה והצד המזרחי של העיר במהלך מלחמת ששת הימים.

השנה, יש סיבה נוספת לשמוח ביום זה. חתימת שר הפנים וראש העיר, מגדילה את שטחה המוניציפאלי של ירושלים בכ-290 דונם. התוכנית כוללת תכנון להקמת שכונת מגורים חדשה עם כ-1600 יחידות דיור במורדות שכונת ארנונה, בסמוך לקיבוץ רמת רחל.

השכונה תוקם עם שמירה על ערכי טבע, נוף וארכיאולוגיה ייחודיים ושילובם בשטחים הציבוריים הפתוחים, בשטחים לבנייני ציבור ובמגרשי הבניה המתוכננים.

בנוסף אושרו לאחרונה מספר פרויקטים ברחבי העיר: הופקדה תכנית להקמת שמונה מבני מגורים הכוללים כ-350 יחידות דיור, במתחם בליליוס בשכונת תלפיות; תוכנית נוספת למתחם מגורים בדרום שכונת מלחה בירושלים. במורדות הדרומיים של השכונה ייבנו כ-400 יחידות דיור בבניה מדורגת.

התוכנית כוללת גם שטחים ציבוריים, טיילות, איזור מסחרי ועוד; אודיטוריום במתחם הר הרצל, תכנית להקמת מבנה לאודיטוריום ומשרדים, המבנה תוכנן תוך התחשבות והשתלבות בטופוגרפיה ובאופי המתחם הקיים ויכלול אלמנטים של בניה ירוקה.

הבירה הנצחית של עם ישראל, חוגגת היום את איחודה ואת הרחבתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר