יום ההילולא לאדמו"ר מליובאוויטש

ראש השב"כ חשף: הפגישה הסודית בבית הרבי מחב"ד

ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי חשף בנאום נדיר בכפר-חב"ד, פגישה סודית שערך עם האדמו"ר מליובאוויטש זצקו"ל: "הרבי התעניין בשיתוף הפעולה עם גורמי ביון, וניתח את הטרור הבינלאומי. התחזית הייתה לא פחות ממושלמת. נפלה בחלקי זכות ייחודית להיפגש עם אדם שבקריירה שלי לא פגשתי" (בכיכר)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
(צילומים: יוסי סופר וברלה שיינר - אתר COL)

נאום נדיר במיוחד נשא יעקב פרי ראש השב"כ לשעבר וכיום ראש דירקטוריון בנק "מזרחי-טפחות", - בהתוועדות בכפר-חב"ד לרגל יום ההילולא של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצקו"ל.

פרי חשף פגישה מיוחדת עם הרבי בשנת תש"נ, שנערכה בביתו הפרטי של הרבי, ברח' פרזידנט, ובה נתן לו הרבי תחזית "לא פחות ממושלמת" (כלשונו של פרי) על ההתפתחויות הצפויות בעולם בכלל ובעולם הערבי בפרט. פגישה בביתו של הרבי, יצויין, הינה דבר נדיר במיוחד.

"בפגישה היתה אוווירה נעימה, חרישית, ומסבירת פנים. סיפרתי לרבי את קורות חיי. הרבי היה בקיא במשימות השב"כ יותר טוב ממני. הוא גילה בקיאות מדהימה בפרטים הקטנים. הרבי לא ניסה לתת לי ולו עצה אחת. הרבי האזין לי רבות במהלך השיחה, ונתתי ברבי אימון מלא.

"הרבי התעניין בשיתוף הפעולה עם גורמי ביון זרים, וניתח שעה ארוכה את הטרור הבינלאומי. הרבי אמר לי כי האיסלם היא דת ללא גבולות, דבר שיבוא לידי ביטוי בפעילות החבלנית שלהם. הרבי התייחס לשורשי הסכסוך עם הערבים, ומדוע לדעתו, בסופו של דבר, האיסלאם ימשיך בטרור הרצחני".

"בסיום הפגישה, אמר לי הרבי כי "כל אימת שאתה מגיע לארה"ב ביתי פתוח לפניך וחסידות חב"ד עומדת לשירותך, כפי שאתה והשב"כ עומדים לשירותו של העם היהודי", אמר פרי.

את דבריו על אותה פגישה ייחודית, סיכם פרי: "נפלה בחלקי זכות ייחודית ונפלאה, להיפגש עם אדם שבקריירה שלי לא פגשתי. והאמינו לי - נפגשתי עם הרבה גדולי עולם".

צפו בנאום המלא באדיבות אתר חב"ד COL.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר