חלום: דירת 3 חדרים בביתר בחצי מיליון שקלים

בביתר עלית מציגים פתרונות למצוקת הדיור: משרד הבינוי והשיכון פרסם תוצאות מכרז לבניית מאות יח"ד בעיר. ברשימת הזוכים; חברת 'אשדר' – זכתה במכרז לבניית 128 יח"ד. 'שי דגן' – 58 יח"ד. 'בונייך' – 48 יח"ד. 'קוטלר עדיקא' – 36 יח"ד ו'משכן אליהו' ב 24 יח"ד. כל הפרטים

ביתר עלית ממעוף הציפור (ישראל ברדוגו)

"שוב הוכח כי העיר ביתר עילית היא הפתרון הזמין והזול ביותר כיום לזוגות צעירים במגזר החרדי. – כך הגיב אתמול (יום ד') ראש עיריית ביתר עילית, הרב מאיר רובינשטיין עם פרסום תוצאות מכרז משרד הבינוי והשיכון לבניית 294 יח"ד בעיר.

הרב רובינשטיין אמר כי על הנציגות החרדית בכנסת ובממשלה לתבוע מראש הממשלה ושר הביטחון להפשיר לאלתר עוד אלפי יח"ד הזמינות מיידית לבנייה ועשויות להקל מאוד על מצוקת הדיור האיומה של המגזר החרדי. "בעיר ביתר עילית יש פוטנציאל של אלפי יחידות דיור לא מנוצל אך ורק מטעמים פוליטיים. כל האישורים הסטטוריים קיימים. כל התשתיות מוכנות. מערכות החשמל, הביוב, המים והתקשורת. שיווק אלפי יח"ד אלה זמין מיידית. התושבים יכולים לזכות מיידית בתשתיות העירוניות. החינוך התחבורה וכו' ובמשרד השיכון ממתינים רק לחתימה אחת, של שר הביטחון שתשחרר את שיווקם של אלפי יח"ד. מדובר במחירים שאין להם אח ורע כיום בערים החרדיות והוא זמין. הרי העוול הזה זועק לשמיים! - אמר הרב רובינשטיין.

"הממשלה מחפשת דרכים להקל על זוגות צעירים והוגה חוקים ורעיונות והנה כאן על המדף! מונחות אלפי יח"ד מוכנות ומזומנות! . אני פונה לנציגינו היקרים בכנסת ובממשלה! ביתר עילית היא הפתרון היחידי! הזמין! והזול ביותר! המוכן כעת לשיווק מייידי של אלפי יח"ד! למגזר החרדי. שוו בנפשכם כמה נפשות אנו מצילים באכלוס אלפי יח"ד אלו. כמה יח"ד תתפננה מהערים הגדולות. כמה פתרונות דיור יווצרו למשפחות הנאנקות. אנא מכם! שבו עם ראש הממשלה וראשי המנהל. היו ממוקדים! עימדו על שלכם/ שלנו! ודרשו בנחישות ובאומץ עבור ילדיכם/ילדינו את הפתרון האמיתי והיחיד המצוי כיום בהישג יד!

אתמול (יום ד) פורסמו שמות הזוכים במכרז משרד הבינוי והשיכון לבניית 294 יח"ד בחמישה מתחמים בעיר ביתר עילית. 50% מיחה"ד הם ב'מחיר למשתכן' המיועד לזוגות צעירים זכאי משהב"ש כאשר עלות דירה בת 3 חדרים בכ- 90 מ"ר תעמוד על כחצי מיליון ₪.

ברשימת הזוכים; חברת 'אשדר' – זכתה במכרז לבניית 128 יח"ד. 'שי דגן' – 58 יח"ד. 'בונייך' – 48 יח"ד. 'קוטלר עדיקא' – 36 יח"ד ו'משכן אליהו' ב 24 יח"ד.

בעיריית ביתר עילית אומרים כי היתרי הבניה לזוכים יינתנו בהנחיית ראש העיריה רק לכשיגישו הזוכים תוכניות ובהם יוצגו האופציות להרחבה של לפחות 2 חדרים נוספים בעז"ה לכשתרווח המשפחה.

בתנופת פיתוח

ועוד חדשות טובות מביתר עילית:

בעיר ביתר עילית החלו באחרונה בעבודות שיקום כבישים ומדרכות, רכישה ושדרוג מתקני משחקים והקמת כיתות לימוד נוספות לגילאי על יסודי. במקביל החלו עבודות התכנון להשלמת תוכנית אב לתחבורה הציבורית וזאת במסגרת שלב ב' של מבצע 'פיתוח ותשתיות – קיץ תשע"א'. במסגרת זו החלו גם העבודות לטיפול בפסולת בניה והשלמת רכישת מרכיבי ביטחון ובהם; רכישת רכב ביטחון וגנראטור חירום. במסגרת המבצע תשלים גם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים את חלקה במימון פעולות לבטיחות בדרכים.

בישיבת מליאת העירייה שהתקיימה בסוף השבוע סקר ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין בהרחבה את עקרונות המשך שלב ב' במבצע לחודשי הקיץ הקרובים. הרב רובינשטיין הודה לשרי; הביטחון, התחבורה, החינוך, הפנים והגנת הסביבה ולראשי מפעל הפיס על הסיוע הרב שהגישו לפרויקטים חשובים אלה לטובת תושבי העיר. כל התקציבים אושרו פה אחד על ידי חברי העירייה שאיחלו הצלחה למבצע הענק שבו יושקעו מיליוני שקלים מתקציבי המשרדים ומקרנות הרשות.

הרב רובינשטיין אמר בישיבת העירייה כי במסגרת המאמצים להשלמת כיתות הלימוד לגילאי על יסודי תואץ הבניה ויואץ תכנון בית ספר נוסף. ראש העיר הביא לידיעת חברי העירייה כי החלו עבודות סלילת כביש הטבעת הצפוני לאורך התוואי ששימש בעבר כדרך הביטחונית. כביש זה ישמש כדרך מהירה ללא פסי האטה ומעברים להולכי רגל ויקצר באופן משמעותי את היציאה מהעיר משכונות 'הדקל' ו'הדס' שבגבעה א'.

הרב רובינשטיין אמר כי לקראת החגים הבעל"ט הוא מקווה להשלים את עבודות שיקום הכבישים המדרכות והקמה ושדרוג מתקני המשחקים. "אני מקווה כי גם עבודות שדרוג הכניסה בכניסה הראשית לעיר והקמת מעגל התנועה החדש, המבוצע בימים אלה יושלם אף הוא עד החגים הבעל"ט". הוא הביע את תקוותו כי התקציב שהושג מהמשרד להגנת הסביבה יביא לסילוק מטרדי אוסף פסולת הבניה שנערם בכמה מוקדים בעיר.

הרב רובינשטיין סקר בהרחבה את פעילות אגף החינוך לפתיחה מוצלחת של שנה"ל כראוי לעיר התורה והחסידות. "כל התשתיות הגשמיות והרוחניות לקליטת 18.000 התלמידים היו מוכנות בזמן ולמעט תקלה אחת שטופלה במהירות עברנו את פתיחת שנה"ל תשע"ב בהצלחה ראויה לציון". ראש העיר שיבח את ראשי מערכת החינוך בעיר שהשכילו לגבור על כל המכשולים; "אלפי התלמידים היושבים על ספסל הלימודים מגיעים בבטחה הביתה מלאי סיפוק הודות לתכנון נכון ומסירות של ראשי האגפים השונים בעירייה והגופים הפועלים לצד העירייה בהנגשת התלמידים ואני מלא הערכה לכולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר