היום שאחרי

תגובת דרעי להמלצות הוועדה: ייפגש עם ראשי המחאה בחולון

ביום שאחרי פרסום המלצות ועדת טרכטנברג בעקבות המצוקה הכלכלית, יגיע אריה דרעי, יו"ר ש"ס לשעבר, למאהל המחאה בשכונת ג'סי כהן שבחולון ● דרעי צפוי להתקבל בחיבוק על-ידי תושבי המאהל ● בש"ס הגיבו למהלך: "יש אנשים שתפקידם לדבר, ויש שתפקידם לעשות" (אקטואליה, בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
אריה דרעי (פלאש 90)

ביום שאחרי פרסום המלצות ועדת טרכטנברג בעקבות המצוקה הכלכלית, יגיע אריה דרעי, יו"ר ש"ס לשעבר, למאהל המחאה בשכונת ג'סי כהן שבחולון, שם הוא צפוי להיפגש עם ראשי המחאה ולמסור את עמדותיו בנושא.

לפי הדיווח בעיתון מעריב, דרעי צפוי להתקבל בחיבוק על-ידי תושבי המאהל, בניגוד לפוליטקאים אחרים.

ניסן זכריה, מנציגי המחאה בחולון, אמר אתמול: "גם דרעי מבין שכשיש אנשים ללא קורת גג, צריך לדאוג קודם כל לזה ואחר כך לכל לשאר. בלתי אפשרי לשלוח ילד לבית ספר מתוך אוהל".

במאהל ציינו כי אם דרעי יבחר לשוב לפוליטיקה, הוא יהווה "שובר שוויון".

"חרף העובדה שהוא מצטייר כנציג הציבור החרדי, אנחנו מאמינים שהיום הראיה שלו היא הטרוגנית יותר ושהוא מאמין שיש צורך בשינוי לכל המגזרים בחברה.דרעי בחר להתחיל את המסע שלו דווקא אצלנו", אומרים במאהל.

ואיך מגיבים בש"ס לצעד שצפוי דרעי לנקוט בו הבוקר? שם, כך דווח במעריב, מסרבים להתרגש.

"אנחנו לא עוקבים ולא מתפעלים", אמרו גורמים בכירים במפלגה. "יש אנשים שתפקידם לדבר, ויש אנשים שתפקידם לעשות. אנחנו פועלים מתוך אחריות על מנת להוסיף למסקנות הוועדה את הטיפול החשוב בעשירון התחתון של ישראל ולא רק במעמד הביניים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר