קדימה דורשת: "לבטל ההפרדה במכון הכושר בכנסת"

חברי-הכנסת שלמה מולה וחברת-הכנסת רונית תירוש מסיעת 'קדימה' פנו בימים האחרונים ליו"ר הכנסת ראובן ריבלין והתלוננו על חבר-הכנסת מיכאל בן-ארי על כך שיזם לפני מספר שנים שעות פעילות גופנית נפרדות בין גברים לנשים בחדר הכושר של הכנסת. "מדובר ברדיפת הדת ממש", הגיב ח"כ בן-ארי ל'כיכר השבת'

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

בימים האחרונים צובר תאוצה גל ההסתה חסר התקדים נגד הדתיים והחרדיים, תחת מה שמכונה "הדרת נשים". עכשיו, זה גם מגיע לכנסת ישראל.

חברי-הכנסת שלמה מולה וחברת-הכנסת רונית תירוש מסיעת 'קדימה' פנו בימים האחרונים ליו"ר הכנסת ראובן ריבלין והתלוננו על חבר-הכנסת מיכאל בן-ארי על כך שיזם לפני מספר שנים שעות פעילות גופנית נפרדות בין גברים לנשים בחדר הכושר של הכנסת.

מדובר בשעה וחצי בשבוע, בהם מתאמנים לסירוגין גברים ונשים.

הבכיינים מ'קדימה' טענו כי מדובר ב"הדרת נשים" ואמרו כי "צעד זה של הפרדה בחדר הכושר של הכנסת מדכא ומשפיל את הנשים" ודרשו מיו"ר הכנסת לבטל לאלתר את השעות הנפרדו. "לא ייתכן שבבנין הכנסת מעוז הדמוקרטיה תהיה הפרדה", התלוננו.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מגיב ח"כ מיכאל בן-ארי: "מדובר ברדיפת הדת ממש, בסך הכל אנחנו מדברים על זמן מועט מתוך 60 שעות בשבוע בהם פועל חדר הכושר כרגיל, וגם בהסדר הקיים ישנו זמן שווה בנפרד, הן לגברים והן לנשים".

עוד אומר חבר-הכנסת בן-ארי: "אם ישנה הדרה הרי היא 'הדרת דתיים' ולא 'הדרת נשים', כששומרי המצוות מופלים לרעה ומצומצמים לזמן מוגבל ביותר בכדי להשתמש בחדר הכושר וגם את זה רוצים חברי-הכנסת, שונאי הדת, לבטל.

"מאז שחל ההסדר שאני יזמתי, מתאמנים בחדר הכושר בשעות הנפרדות עובדים רבים לצד ח"כים דתיים ומסורתיים שמעדיפים להתאמן בנפרד, תוך שמירה על כללי הצניעות, גם כשהם שומרים על בריאותם"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר