אוטובוס ירושלמי: גבר קרא לחיילת "פרוצה" ונעצר

הבוקר נעצר בשדרות אשכול בירושלים, גבר שנסע באוטובוס קו 49, וקרא לעבר חיילת שנסעה אף היא באוטובוס "פרוצה". האיש עלה לאוטובוס שנוסע משכונת נווה יעקב לשכונת רמת אשכול בירושלים, וביקש מהחיילת שישבה בקדמת האוטובוס לעבור לחלקו האחורי. החיילת סירבה לבקשתו, ובתגובה הוא כינה אותה "פרוצה". פקח של חברת 'אגד' שנכח במקום, עיכב את הגבר החרדי והזעיק את המשטרה

חיים שקדי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

על רקע גל ההסתה נגד הציבור החרדי ובצל הכותרות על 'הדרת הנשים מהמרחב הציבורי', מנסה המשטרה להגביר את האכיפה כלפי כל מי שמנסה לפגוע באישה במרחב הציבורי.

הבוקר (רביעי) נעצר בשדרות אשכול בירושלים, גבר חרדי בן 44 שנסע באוטובוס קו 49, וקרא לעבר חיילת שנסעה אף היא באוטובוס "פרוצה".

האיש עלה לאוטובוס שנוסע משכונת נווה יעקב לשכונת רמת אשכול בירושלים, וביקש מהחיילת שישבה בקדמת האוטובוס לעבור לחלקו האחורי.

החיילת סירבה לבקשתו, ובתגובה הוא כינה אותה "פרוצה". פקח של חברת 'אגד' שנכח במקום, עיכב את הגבר החרדי והזעיק את המשטרה.

בלשי סיור של תחנת 'לב הבירה' שהגיעו אל האוטובוס, עצרו את האיש והוא הועבר לחקירה. בהמשך היום יוחלט האם לשחררו או להשאירו במעצר.

מהמשטרה נמסר כי "אדם חרדי נעצר לאחר שקרא "פרוצה" לעבר חיילת באוטובוס אגד בקו 49, שנסע בשדרות אשכול בירושלים. כח משטרה הוזעק למקום וכאמור עצר אותו לחקירה".

עוד נמסר כי "העצור, גבר בן 44, דרש מהחיילת שהתיישבה בקדמת האוטובוס לעבר לחלקו האחורי. החיילת סירבה ובתגובה הוא החל לגדף אותה. פקח של אגד שנסע באוטובוס הזעיק את המשטרה, שכאמור עצרה את החשוד לחקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר