חוטו-בלי בושה > תיעוד בלעדי

היכונו למתקפה הבאה הערב: הפרובוקציה של ציפי חוטובלי

צפו בוידאו בלעדי: כשהיא מלווה בצלמים חילוניים, חברת-הכנסת הדתייה ציפי חוטובלי עלתה על "קו מהדרין" וחוללה פרובוקציה מבזה ● המטרה: שידור כתבה מכפישה על הציבור החרדי כולו, כחלק ממסע הכפשה מתוזמן ● וגם: אחד הנוסעים מתאר את האירוע, כולל התדרוך לכתבים (חרדים)

חוטבולי באוטובוס, היום (צילום: פלאש 90)

כשהיא מלווה בצלמים מכלי התקשורת החילוניים, חברת-הכנסת הדתייה ציפי חוטובלי עלתה היום (חמישי) על "קו מהדרין" וחוללה פרובוקציה מבזה. 'כיכר השבת' שוחח עם אליהו ש. תושב בית-שמש שנסע באוטובוס והיה עד להתרחשות הפרובוקציה מתתחילתה ועד סופה.

בשיחה ל'כיכר השבת' מספר אליהו את אשר אירע: "מדובר בקו 418 מבית שמש לירושלים. הקו מוגדר כקו מהדרין.
למרות שקיים לקו זה קו מחליף שמספרו 417 ותדירות הקו הזה הינה כל כמה דקות, בשונה מקו המהדרין שיוצא רק פעם בשעה, החליטה ח"כ ציפי חוטובלי לעורר פרובוקציה מכוונת ועלתה לקו 418 כשהיא מלווה בעשרות אנשי וכלי תקשורת.

"אני עליתי תחנה אחת אחריה, בתחנה השנייה, והיה ממש קשה להיכנס אל תוככי האוטובוס, הואיל וכלי התקשורת עסקו באמצע תדריך מה הם רוצים שיקרה, איך לצלם ומה כדאי לומר. לבסוף הם החליטו 'לתת לאקשן לקרות בעצמו' והתיישבו בקידמת האוטובוס.

"הם בעצם תפסו את כל החלק הקדמי ואני הלכתי להתיישב מאחורי האוטובוס הואיל ולא היה מקום אחר לשבת. לאכזבתם של הצלמים, כל מי שעלה לאוטובוס לא התייחס כלל לפרובוקציה המתוכננת של הגב' חוטובלי וכלי התקשורת, והם הביעו תחושה שהם מחמיצים את ההזדמנות...".

'ניחמתי אותם': "כבר תמצאו את האיש שיעשה את ההצגה עבורכם"

אליהו ממשיך ומספר: "ראיתי שפניהם 'נפולות' על שלא הצליחו לבצע את זממם ו'ניחמתי' אותם באומרי "אל תדאגו, אתם כבר תמצאו את האיש שיעשה לכם את ההצגה שאתם כל-כך מחכים לה".

"לאחר שעברו את כל התחנות בשכונות החרדיות ועדיין כלום לא קרה, ניסו לראיין אותי ונוסעת נוספת שאמרה להם בצורה ברורה שאין לה כל בעיה עם צורת הישיבה, ושהם יכולים ליהנות ולשבת היכן שהם רוצים. היא רק התלוננה בפניהם שמה שמפריע לה זה שהם מנסים ליצור פרובוקציה ומעכבים את נסיעת האוטובוס.

"בתחנה האחרונה הם ירדו מאוכזבים ובעצם כמעט חצי מהאוטובוס התרוקן, מה שגרם לחלק מהנוסעים שהצטופפו בחלק האחורי לעבור ולתפוס מקומות ריקים שהתפנו. רגע לפני שהנהג סגר את הדלת עצרה ח"כ חוטובלי את האוטובוס וביקשה לעלות אליו שוב תוך שהיא צועקת לעברי ולעבר נוסעים נוספים מדוע עברתי קדימה? עניתי לה שכל אחד יושב היכן שהוא רוצה, והוספתי: "את ראית בעצמך, כשישבת כנוסעת באוטובוס, שאף אחד לא העיר ואפילו לא ביקשו ממך בשום צורה לשנות את מיקומך. הניחו לך לעשות כרצונך. אז מדוע את עולה שוב בכדי לעורר פרובוקציה מכוונת ולעכב אזרחים תמימים שמבקשים בסה"כ להגיע לעבודה או למחוז חפצם?

"לאחר שנוסעי האוטובוס ביקשו מגברת חוטובלי שוב ושוב שלא תעכב את האוטובוס הואיל והם ממהרים, החלה מיני-מהומה במקום, שבפירוש לא עסקה בנושא ההפרדה, אלא אך ורק בכך שהיא מנסה לעורר פרובוקציה ובכך מעכבת אותם על לא עוול בכפם".

טרם הצלחנו להשיג את תגובתה של חוטובלי.

תיעוד וידאו בלעדי מהפרובוקציה - בדקות הקרובות.

----

גם אתם נתקלתם בתופעות דומות? יש לכם תיעוד? שלחו אלינו ל"אי-מייל האדום".

רוצים להגיב על הניסיון שלא צלח? טקבקו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר