יו"ר ועדת הכספים נגד שר המשפטים

גפני משיב אש: "נאמן אף פעם לא אהב אותנו, הוא מהצבועים"

שר המשפטים יעקב נאמן השתלח אמש בציבור החרדי, "הרומס את כבוד התורה", כלשונו, והאשים את החרדים שרק לוקחים תקציבים. בתגובה, מאשים אותו ח"כ משה גפני בצביעות. "הוא אף פעם לא אהב אותנו", אמר גפני ל'קול ישראל' והוסיף כי נאמן הוא "מהצבועים העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס" (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
נאמן וגפני (צילומים: פלאש 90)

שר המשפטים יעקב נאמן, השתלח אמש (רביעי) בציבור החרדי, וטען כי החרדים רומסים את כבוד התורה ורק לוקחים תקציבים. הבוקר, יו"ר ועדת הכספים, חבר-הכנסת משה גפני משיב אש ומאשים את נאמן בצביעות.

בדברים שנשא באירוע לציון 25 שנה לישיבת ההסדר עתניאל שבדרום הר חברון, התייחס שר המשפטים יעקב נאמן לסערה סביב אישור חוק טל, ולפרשיות האחרונות בהן היה מעורב הציבור החרדי.

בין היתר, אמר השר נאמן כי "בימים אלה שכבוד התורה נרמס ע"י קבוצות מיעוטים בודדות שמפנות גב למשימות החשובות של עם ישראל, לביטחון, ישיבת ההסדר כאן היא סמל לאיך משלבים תורה, עם אחריות ציבורית ונשיאה בעול, ולא רק התבודדות ולקיחת תקציבים".

הבוקר, בראיון לרשת ב' של 'קול ישראל', משיב ח"כ משה גפני אש ישירה ותוקף את השר נאמן. "זה לא פעם הראשונה שהשר נאמן מדבר נגד הציבור החרדי", אמר גפני וטען כי "הוא אף פעם לא אהב את הציבור החרדי".

גפני הזכיר בדבריו את ההתנגדות של יהדות התורה לנהל עם נאמן משא-ומתן קואליציוני. "כאשר הליכוד שם אותו בראש צוות המשא ומתן הקואליציוני אנחנו התנגדו לשבת איתו, ואכן הם סילקו אותו מהצוות".

בהמשך הדברים, האשים גפני את נאמן בצביעות: "מה שהכי מרגיז אותי בכל הסיפור הזה, זה שהוא יכול לשבת בשיעורי תורה של חרדים ואחרי זה לצאת החוצה ולדבר נגדם. הוא יכול לדבר כל היום על-זה שהוא לומד את הספר של החפץ חיים על שמירת הלשון ולהוציא שם רע על ציבור שלם".

גפני הוסיף וציטט בהקשר לשר המשפטים יעקב נאמן כי הוא "מהצבועים העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר