מי אשם בזיהום האוויר?

ריח חריף בגוש דן; המרכז להגנת הסביבה: "אין סכנה"

בשעות האחרונות התקשרו מאות תושבים מודאגים מרחבי גוש דן אל המוקדים העירוניים ודיווחו על ריח כימי חריף הנשיא באוויר. המשרד להגנת הסביבה מסר: "קיימים בשלב זה ריכוזים אפסיים של חומרים מסוכנים ואין סכנה לתושבים". עוד נמסר: "אנו ממשיכים לקיים מדידות נוספות כדי לבדוק את מקור הריח" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רמת-גן, כעת (צילום: ישראל כהן)

מתקפה כימית? או סתם ריח רע? בשעות האחרונות התקשרו מאות תושבים מודאגים מכל רחבי גוש דן אל המוקדים העירוניים ודיווחו על ריח כימי חריף הנשיא באוויר.

מדובר בערים תל-אביב, רמת-גן ואף בני-ברק, ובנוסף גם באיזור רעננה והרצליה.

לדברי תושבים באזור המרכז, מדובר בריח קשה ומחניק, כמו של רעל. "זה גורם לצריבות בעיניים ולתחושת מחנק", אומר לכיכר השבת ארי, אברך שעובד באזור הבורסה ברמת-גן.

במשרדים אחרים מדווחים כי הם סוגרים את החלונות בשל התפשטות הריח הקשה. לדברי תושבים אחרים "מדובר בריח של כלור חריף שלא ברור מה מקורו".

בשעות האחרונות פנו בהנהלת העיריות בגוש דן למשרד להגנת הסביבה לבדיקת התופעה המוזרה ואלו הוציאו ניידות בדיקה לשטח בכדי לברר את מקור הריח ואת הסיבה לכך.

אין סכנה לציבור

ממשרד להגנת הסביבה נמסר כי "התקבלו דיווחים על ריחות של חומרים כימיים באזורים תל אביב, רעננה והרצליה. צוותים של הגנת הסביבה יצאו בעקבות הדיווחים לשטח ובכוחות מתוגברים כדי לבדוק את פשר הריחות. בתום הבדיקות נמצא כי קיימים בשלב זה ריכוזים אפסיים של חומרים מסוכנים ואין סכנה לסביבה ולתושבים. אנו ממשיכים לקיים מדידות נוספות כדי לבדוק את מקור הריח".

בעיריית בני-ברק אומרים כי הם בודקים את התלונות ומנסים לאתר את הסיבה.

(צילום: ישראל כהן)
(צילום: ישראל כהן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר