בני-ברק: בקבוקי שתייה מתוקה התפוצצו וגרמו לבהלה

סמוך לחצות אמש (שלישי) התקבלה שיחת טלפון במוקד מד"א איזור דן. מעבר לקו היו תושבים מבוהלים שדיווחו על פיצוץ אדיר ברחוב ברסלב 19 בבני-ברק. הם טענו שאדם נפצע במצב קל. לאחר בדיקה מקיפה של המשטרה, נחשף מקור הפיצוץ: בקבוקי שתיה שהתיישנו. כל הפרטים (חדשות, בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

סמוך לחצות אמש (שלישי) התקבלה שיחת טלפון במוקד מד"א איזור דן. מעבר לקו היו תושבים מבוהלים שדיווחו על פיצוץ אדיר ברחוב ברסלב 19 בבני-ברק. הם טענו שאדם נפצע במצב קל.

מתנדבי מד"א וארגון 'הצלה גוש דן' מיהרו למקום. הכוננים הראשונים שהגיעו ניסו לאתר את מקור הפיצוץ באמצעות השכנים. באמצע השיחה עם התושבים, שירדו עם ילדיהם לרחוב, נשמע פיצוץ נוסף, הפעם עם הדף רציני.

הפיצוץ הזה לא הותיר מקום לספק: מקור הפיצוץ הוא בסמיכות למכולת השכונתית הממוקמת מרחק קצר מאולם האירועים השכונתי.

בשלב זה, האירוע מקבל תפנית נוספת: המתנדבים מזעיקים באופן בהול את כוחות המשטרה שמגיעים בכוחות מתוגברים.

אברומי כץ, מתנדב מד״א וארגון 'הצלה גוש דן', מספר: "התושבים היו בהיסטריה. ניסיתי לקבל מהם פרטים על איזור הפיצוץ והם כיוונו אותי לעבר מכונית הממקומת בסמיכות לבית. ביצענו סריקות יסודיות, אך לא מצאנו סימן המעיד כי ברכב הזה התרחש זה עתה פיצוץ".

כץ ממשיך ומספר: "לפתע אירע פיצוץ נוסף, חזק מהקודם. לאחר בדיקה התברר כי מקור הפיצוץ הוא במחסן שתייה של המכולת השכונתית. הקפצנו את חבלני המשטרה, כשבמקביל איתרנו את בעל המכולת בכדי שיפתח לנו את המחסן ללא צורך בפריצה.

"נכנסו אל המחסן, ושם נחשפנו למחזה לא-שגרתי: בקבוקים ישנים בטעם תות-בננה שהתפוצצו ככל הנראה בעקבות התישנותם".

כץ מציין, כי "הפחד בבני-ברק ממטען חבלה עצום יותר מבעבר - בעקבות מספר אירועים של ממטענים שהתגלו מתחת לרכבים בשכונות הסמוכות למקום אירוע זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר