פורצים התחזו לשוטרים, שכפלו מפתחות ופרצו לעשרות דירות

בעקבות עשרות מקרים של פריצות לדירות באזור ראשון לציון ורחובות, בדפוסי הפעולה היו דומים מאוד, הקימה המשטרה צוות חקירה מיוחד שמצא כי מדובר בכנופיה שחבריה היו משכפלים מפתחות של דירות, וכשהיו מוודאים שהיא ריקה או שהיו מתחזים לשוטרים, עובדי עירייה ועוד, היו מוציאים את הבעלים מהדירה, פורצים וגונבים דברי ערך. שלושת חברי הכנופייה נעצרו

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

המשטרה עצרה שלושה חברי כנופיה שהיו נוהגים לפרוץ לעשרות דירות בעיקר של קשישים, באמצעות שכפול מפתחות והתחזות לשוטרים.

המשטרה הקימה צוות חקירה מיוחד בעקבות עשרות מקרים של פריצות לדירות באזור ראשון לציון ורחובות, כאשר דפוסי הפעולה היו דומים מאוד.

צוות החקירה מצא כי מדובר בכנופיה שחבריה היו משכפלים מפתחות של דירות, וכשהיו מוודאים שהיא ריקה או שהיו מתחזים לשוטרים, עובדי עירייה, דואר, קופת חולים ועוד, היו מוציאים את בעלי הדירה.

כשהדירה הייתה ריקה היו פוצים באמצעות המפתחות ששכפלו וכך גונבים פריטים שונים וחפצי ערך.

מהמשטרה נמסר כי "בעקבות החקירה נעצרו שני חשודים בעת שנכנסו לדירה בעזרת מפתח משוכפל. חשוד נוסף נעצר ברכב מילוט שהמתין לחשודים. השלושה, תושבי רמלה בשנות ה-30 לחייהם, נחקרו ובית המשפט האריך את מעצרם".

המשטרה הוסיפה קריאה לכל תושבי האזור שנתקלו באירוע דומה להתלונן בתחנת המשטרה. "כמו כן, אנא גלו ערנות והיזהרו: אין למסור פרטים מזהים, כתובת, מפתחות דירה או רכב לאדם שאינכם מכירים. במידה ואותו אדם מזדהה כשוטר, עובד עירייה או דואר - יש לבקש ממנו תעודה מזהה ולרשום את פרטיו", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות