מתנדב איחוד הצלה הציל אדם מהתאבדות

אדם שאיים להתאבד בשל מצבו הכלכלי הקשה, חזר בו מכוונתו האובדנית לאחר שיחה ממושכת עם מתנדב 'איחוד הצלה' המשמש כיועץ פיננסי. "במשך זמן רב עמדתי מאחורי הדלת וניהלתי מו"מ עם האיש, תוך שאני מציג את עצמי. הוא סרב בתוקף לקבל עזרה, אמרתי לו שרבים וטובים נתקלו בחובות וקשיים כלכליים והצליחו לבסוף להתגבר". המקרה הועבר לטיפול גורמי הרווחה ברחובות

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

אדם שאיים להתאבד בשל מצבו הכלכלי הקשה, חזר בו מכוונתו האובדנית לאחר שיחה ממושכת עם מתנדב 'איחוד הצלה' המשמש כיועץ פיננסי. המקרה אירע היום (חמישי) בשעות הצהרים ברחובות.

"בשעה 14:53 קיבלתי קריאה על מחוסר הכרה לאחר ניסיון התאבדות ברחובות", משחזר מיכה שולם, ראש סניף 'איחוד הצלה' בעיר, כאשר הגעתי למקום, סיפרו לי בני המשפחה כי אביהם מאיים להתאבד בשל חובות רבים".

לדבריהם, תחילה ניסה האב לחנוק את עצמו וכאשר ניסו בני המשפחה למנוע בעדו לממש את כוונתו, הוא נכנס לאחד החדרים ונעל את עצמו מבפנים. בני המשפחה המבוהלים חייגו למוקד 'איחוד הצלה' בבקשת עזרה וחובשים מתנדבים של הארגון הוקפצו למקום.

"במשך זמן רב עמדתי מאחורי הדלת וניהלתי מו"מ עם האיש, תוך שאני מציג את עצמי. הוא סרב בתוקף לקבל עזרה, אמרתי לו שרבים וטובים נתקלו בחובות וקשיים כלכליים והצליחו לבסוף להתגבר".

"מניסיוני המקצועי הסברתי לו שאף מקרה אינו אבוד", מספר שולם. "בתום שעה של דיבורים וצעקות, הוא נשבר ופתח לי את הדלת. אחר כך המשכנו בשיחה עוד שעה ארוכה. בסופו של דבר הוא חזר בו מכוונתו והסכים לליווי מקצועי".

לאחר שהרגיע את האדם שאיים להתאבד, עדכן המתנדב בנושא את מחלקת הרווחה של עיריית רחובות ששלחה למקום נציגים שהחלו בליווי מקצועי מערכתי מקיף, יחד עם ארגוני הסיוע השונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר