מפתיע: 'הפלס' מפרגן לפעילי הליכוד החרדים

מפתיע: בטאון 'הפלג הירושלמי' הפלס דיווח היום על יוזמת המטה החרדי בליכוד הקוראת לאמץ את מסקנות ועדת בן בסט ולעבור למודל של צבא מקצועי. אלא, שבדיווח אוזכרו אנשי המטה ללא ציון שמם והשתייכותם למטה החרדי, כאשר הידיעה כולה עסקה ב"גורמים בליכוד" (ברנז'ה, מדיה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בטאון 'הפלס' (צילום: דובי קורן)

מפתיע: בטאון 'הפלס' מתייחס בחיוב לקבוצה החרדית בליכוד.

בימים האחרונים מפיצים במטה החרדי בליכוד בראשות יעקב וידר עצומה הקוראת לאמץ תוכנית לצימצום כוח האדם בצה״ל ומעבר משירות חובה לצבא מקצועי.

לדברי אנשי המטה ההמלצות מבוססות על מסקנות וועדת בן בסט ועשויות לגרום לחיסכון תקציבי משמעותי ובנוסף, למנוע אבטלה סמויה הקיימת בצבא.

הבוקר זוכה היוזמה המפתיעה לחיזוק ועידוד דווקא מעיתון הפלס, בטאון אנשי הפלג הירושלמי הדוגל במאבק ללא פשרות וללא ויתורים אל מול סכנת גיוס בחורי הישיבות.

בעיתון הופיעה כתבה נרחבת תחת הכותרת "גורמים בליכוד קוראים לאמץ תוכנית לצימצום כוח אדם בצבא" ובה מפורטת היוזמה הייחודית של וידר וחבריו במטה החרדי כמובן ללא איזכור העובדה שמדובר באיש המטה החרדי בליכוד שבין היתר מתנגד למפלגות החרדיות במתכונתם.

כאמור, בדיווח ב'הפלס', הובאו דבריו של וידר הקוראים לאמץ את מסקנות ועדת בן בסט. מדברי וידר בהודעה שנשלחה לעיתונות: "נושא השרות הצבאי בכפייה מפורר את החברה הישראלית. גיוס התנדבותי ישחרר אותנו מהעיסוק האין-סופי בעניין גיוס בחורי הישיבות, ויפתור גם את היתרון העצום שניתן שלא בצדק לערביי ישראל הקופצים אל שוק העבודה והאקדמיה בגיל 18".

"הנתונים היבשים הם שכבר היום פחות משליש מהגברים הכשירים משרתים את מלוא שלוש שנות שירות החובה ופחות מארבעה אחוז מהכשירים משרתים שירות מילואים משמעותי!

"המשמעות המעשית של אימוץ מסקנות ועדת בן בסט היא התחלת המעבר של צה"ל לצבא מקצועי. אני מקווה שבקרוב מאוד צה"ל יורכב מלוחמים מקצועיים בעלי שכר גבוה ומוטיבציה גבוהה שיתגייסו לשורותיו מרצונם החופשי ויראו בקריירה צבאית את משאת נפשם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר