האזינו: דודי שוומנפלד קורא לדרעי: "טפל בשבאב שלך"

השדרן דודי שוומנפלד, תקף היום בחריפות את הגורמים שהפיצו פשקווילים "המשבחים" כביכול את הגר"ע יוסף לרגל החזרת דרעי. "להעיף את האנשים האלה, הם בושה לש"ס" (ברנז'ה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
דודי שוומנפלד (צילום: יעקב לדרמן)

המהפכה בתנועת ש"ס: השדרן דודי שוומנפלד תקף היום בתכניתו את הגורמים שהפיצו מודעות בשכונת שונות בירושלים, 'המברכות' כביכול את הגר"ע יוסף לרגל החזרת אריה דרעי לתפקיד יו"ר ש"ס. במהלך דבריו קרא שוומנפלד לאריה דרעי להילחם באותם גורמים.

"חשבתי שאני אוכל לשתוק מפני דרכי שלום" פתח שוומנפלד, "אבל כשמבזים את מרן ומשפילים אותו עד עפר, עם פשקווילים, ירוקים ומלוכלכים, ועוד עם שגיאות כתיב, והכל בשם הצדק, האלילות והתנזים, ואין פוצה פה ומצפצף, - מישהו חייב כאן להגן על כבודו של מרן".

לדבריו של שוומנפלד: "עד היום עשה את זה אלי ישי, היו"ר הפורש", שוומנפלד קרא לאריה דרעי לטפל באותם גורמים עוד טרם יפתח במאבק נגד מנהלי הסמינרים האשכנזים: "קודם כל לטפל בשבאב, הם מדברים בשמך, הם מבזים את מרן".

שוומנפלד הבהיר: "אני לא מדבר על המהלך. מרן קבע, למרות שההפקה הייתה יכולה להיות יותר יפה. מרן צריך להודיע בלווין לחסידים שלו "תדונו אותי לכף זכות?" למה מרן היה צריך לומר זאת".

יו"ר ש"ס אריה דרעי, היום (צילום: פלאש 90)

"מרן פעם אמר לחסידים שלו תדונו אותי לכף זכות?" שאל שוומנפלד, "אני ראיתי אחר כך את הסרטון. מי השפיל את מרן? הפקה גרועה, אפשר להחליף, בצורה מכובדת, ולדאוג שאליהו ישי יצא לעיתונאים, ולהודיע, בצורה מכובדת ומתורבתת".

"אני צריך ללכת ברחובות ירושלים ולראות "מרן מלכה (השגיאה במקור) תודה רבה לך שהחזרת?" שאל שוומנפלד והמשיך לעקוץ את מנסחי המודעה: "השגיאות כתיב - בושה. ולכן כדאי שיעשו באמת סדר, אם אין מהיום אנשי ישי דרעי ואטיאס, אז שלא יהיה בכלל".

"השתגעתם לגמרי" אמר שוומנפלד, "אתם חסידים של אריה דרעי? אין עוד מישהו שעושה לו נזק יותר ממכם, לעזזאל, אתה הרי יודע לרסן את מי שאתה רוצה, להעיף את האנשים האלה, בושה לש"ס" אמר שוומנפלד כשהוא מכוון את דבריו כלפי יו"ר ש"ס החדש אריה דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר