הרב דוד לאו: "עם ישראל מצדיע לכוחות הביטחון"

במהלך חנוכת "מרכז סולם בירושלים", הזכיר הרב הראשי דוד לאו את אירוע חטיפת הנערים ואמר כי "אין אחד בעם ישראל שלא מצדיע לכוחות הביטחון, בעבודת הקודש" (מדיה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילומים: ישראל ברדוגו)

ביום חמישי האחרון, שבוע בדיוק לאחר חטיפת שלושת הנערים, נחנך "מרכז סולם בירושלים", המסייע לילדים בעלים מוגבלויות וצרכים מיוחדים, בטקס שהיה מי שהפך אותו לערב הצדעה לכוחות הביטחון התרים אחר שלושת החטופים.

במרכז המעמד, בו נחנך הבית של המרכז לאחר שנים של השקעה, הושקה מערכת תקשורת משוכללת המשמשת אפשרות טכנולוגית לתקשורת עבור הילדים האוטיסטים וכן בריכה הידרותרפית מתקדמת, שתשמש את כל האוכלוסייה בעלי המוגבלויות בעיר.

מנכלי"ת 'סולם' הגב' אסתר ארנסטר בירכה את משתתפי המעמד ואמרה כי זה יום היסטורי בו מאות ילדי 'סולם' זוכים להכניס למשכן משלהם, אודות להשקעה ולמסירות של צוות 'סולם' וכל אלו השותפים למהלך הגדול לאורך השנים.

בין המשתתפים באירוע המכובד מ"מ ראש העיר ירושלים ומשנה למחזיק תיק תכנון ובניה יוסף דייטש, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך חרדי צביקה כהן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק שפ"ע יצחק פינדרוס, יועץ ראש העיר ירושלים אברהם קרויזר, מנהל האגף לחינוך חרדי איתמר בר עזר, סגנו דוב פוקס, נציג בנק מרכנתיל מר ניסים דיין ועוד.

בקביעת המזוזה כובדו הנגיד ר' דוד הגר ונציג הנהלת 'סולם' הרב דוד ארנסטר. בגזירת הסרט בפתחו של המבנה החדש, ניגש ראש העיר ירושלים ניר ברקת, יחד עם עו"ד יצחק סבטו, נציג המוסד לביטוח לאומי ונציגת קרן וואהל הגב' מיכל הרצוג.

את נאום הכבוד נשא הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, שריגש את הקהל באמרו כי "סולם שינה את הסטנדרטים בהתייחסות ובטיפול בילדים המוגבלים".

הרב לאו הזכיר בדבריו את שלושת החטופים ואמר כי "אין אחד בעם ישראל שלא מצדיע לכוחות הביטחון, לצה"ל ולמשטרה, בעבודת הקודש לאיתור ולהצלת החטופים".

"כולם מאחוריכם. אנו מסכמים כעת שבוע בדיוק למקרה החטיפה (חמישי בלילה) ובעניין הזה אין חרדים אין חילונים אין דתיים ואין ימין ושמאל. עם ישראל מחבק את המשפחות ואת צה"ל", הוסיף הרב הראשי.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת אמר בטקס כי ירושלים גאה בפעילות 'סולם' וכי רואה בזה סמל ודוגמא להשקעה מובילה ופורצת דרך בתחום החינוך המיוחד לכל המגזרים.

על הפקת האירוע עמלו חברת "פליישמן הפקות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר