הרשות השנייה: "קול ברמה" - תחנת הרדיו החרדית המואזנת ביותר בישראל

לאחר שסקר TGI קבע כי תחנת הרדיו "קול ברמה" מואזנת יותר מתחנת הרדיו "קול חי", סקר חדש של הרשות השנייה קובע: "קול ברמה" - התחנה החרדית המואזנת ביותר" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
קול ברמה (צילום: ארכיון כיכר השבת)

סקר חדש של הרשות השנייה, אשר נחשף הבוקר (רביעי) בפני מנכ"לי תחנות הרדיו האזורי, המחיש את ההובלה הדרמטית של תחנת הרדיו החרדית "קול ברמה" על יריבתה - "קול חי".

על פי תוצאות הסקר, "קול ברמה" עם נתוני האזנה של 7% בבדיקת כלל התחנות האיזוריות, בעוד רדיו "קול חי" עם 4.3% בלבד. כזכור, גם על פי סקר TGI שפורסם בחודש שעבר "קול ברמה" הינה תחנת הרדיו החרדית המואזנת ביותר בישראל, עם 6.1% האזנה.

בכך מקבלת תחנת הרדיו החרדית "קול ברמה" חיזוק נוסף לעובדת היותה תחנת הרדיו החרדית המואזנת ביותר בישראל, הפעם מהרשות השנייה.

כאמור, מסקר שהציגה הבוקר הרשות השנייה למנכ"לי תחנות הרדיו האזורי בישראל עולה כי "קול ברמה" הניבה 7% האזנה, כאשר תחנת הרדיו המתחרה, "קול חי", הניבה 4.3% בלבד. נתונים אלה מתייחסים לנשאלים אשר ענו כי הם מאזינים לרדיו.

יש לציין כי "קול ברמה קמה" רק לפני חמש שנים, בעוד תחנת הרדיו "קול חי" קיימת מזה שני עשורים. הסקר החדש, על פי הרשות, נועד לתת מענה לטענות השונות כנגד סקר TGI, המתפרסם אף הוא אחת לחצי שנה. על פי הרשות, הסקר החדש גדול פי שלוש מסקר TGI ומכיל 6,177 אנשים מכלל האוכלוסיה בישראל מגיל 18 ומעלה.

(ארכיון כיכר השבת)

הסקר נערך על ידי מכון "מדגם" והוא כלל 17 תחנות רדיו איזוריות ב-15 איזורי בדיקה. ביכולתו לפלח תוצאות על פי קהל היעד של כל תחנה ותחנה. מנתוני הסקר המתייחסים לאוכלוסיה החרדית עולה שיעורי ההאזנה לרדיו בכלל דומים לשיעורי האזנה לרדיו האזורי, כלומר הרדיו האזורי הינו דומיננטי מאוד במגזר זה.

כאמור, בחודש שעבר פורסם סקר TGI ובו זכתה תחנת "קול ברמה" ל- 6.1% האזנה. בנוסף, על פי סקר TGI, "שמונה עד עשר", תכניתו של מרדכי לביא המשודרת ב"קול ברמה", הינה תוכנית הבוקר המואזנת ביותר מבין תכניות הרדיו האיזורי בין השעות 8:00-10:00.

על פי נתוני הסקר, התכנית הניבה 3.22% בין 8:00-9:00 ו- 2.35% בין 9:00-100.

אריאל דרעי, מנכ"ל "קול ברמה" אמר בתגובה לסקר הרשות השנייה כי "מדובר בהוכחה נוספת להצלחתה של קול ברמה בקרב האוכלוסיה החרדית ובכלל. זהו תוצר של עבודה עיתונאית מאומצת של צוות כתבי ועובדי התחנה לצד שמירה על איפיון תורני ללא פשרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר