אברי גלעד: "התקשורת משחיתה דור שלם"

איש התקשורת הפופולארי, אברי גלעד, כואב את מצב העם ואת הקרע בין החילונים לחרדים. והוא מצא גם אשם למצב: "כשהתקשורת תפסיק להטיף מוסר לכל מה שזז ותסתכל איך היא מדברת, ואיך היא משחיתה דור שלם, אז באמת יהיה אור בכל בית בישראל". צפו במונולוג הנוגע ללב, מתוך תוכנית הארוח שלו

ב. ניסני | כיכר השבת |
אברי גלעד

אברי גלעד, שהצטייר בעבר כשמאלן מובהק, מזמר זמירות אחרות. בתוכנית הארוח שלו בערוץ 2 הוא הקדיש את מונולוג הפתיחה למצב הלא מזהיר של העם היושב בציון.

וכה אמר גלעד:

"בחוץ חג האורים, אבל בלב שלי יש חושך. חושך הקרע בעם. יש איזשהו פלג שלא שונא את הפלג השני? החילונים את החרדים. החרדים שונאים את החילונים, ואת הדתיים הלאומיים, שלא לומר את כל אלה שלא משתייכים לזרם שלהם.

"החסידים והליטאים? ה´ ישמור. הדתיים הלאומיים שונאים את השמאל, ומי שימינה מהם. וכולם ביחד שונאים את התקשורת. ועוד לא הכנסתי את הערבים למשוואה.

"אם היה לנו טיפה יותר אכפת אחד מהשני. אם יהיה אכפת לכל אחד רק להיות בן אדם טוב, ולא לנסות לתקן אחד את השני גם אומות העולם לא ירצו לתקן אותנו.

"וכשהתקשורת תפסיק להטיף מוסר לכל מה שזז ותסתכל איך היא מדברת, ואיך היא משחיתה דור שלם, אז באמת יהיה אור בכל בית בישראל".

(צפו בוידאו, באדיבות הזכיינית "רשת" ערוץ 2)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר