אמנון לוי על שינוי הפרומו: "בזכות כיכר השבת"

אמנון לוי העניק ראיון למנחם טוקר ב"גלי ישראל" לקראת שידור הסרט על הגר"ע יוסף: "כשראיתי את הידיעה ב´כיכר השבת´, ביקשתי ממחלקת הפרומו להוסיף את המילה ´הרב´. ולזכותם אני יכול להגיד - שבלי להתווכח, ולמרות שזה כסף וזה תוקע פרומואים אחרים - הם החליפו את הפרומו" (בכיכר)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
אמנון לוי (צילום: ערוץ 10)

העיתונאי אמנון לוי העניק ראיון נרחב ומרתק למנחם טוקר ב"רדיו גלי ישראל", לקראת שידור הסרט המיוחד על מרן הגר"ע יוסף שליט"א בערוץ 10.

במהלך הראיון, סיפר לוי על הסרט - שיציג את שגרת חייו של מרן הגר"ע. לוי דיבר בהערצה על הליכותיו והדרכותיו של מרן, ותיאר מראות מתוך הסרט שישודר היום (חמישי).

כזכור, ביום ראשון השבוע, איש הפרסום החרדי מאיר גל פרסם מאמר ב"כיכר השבת" נגד ערוץ 10, שהעלה פרומו לסרט - כשהוא מכנה את מרן בשם "עובדיה יוסף".

בערוץ 10 החליטו להסיר את הפרומו הפוגעני, בעקבות התערבותו של מגיש התוכנית אמנון לוי.

"זה צורם", אמר לוי, "כשראיתי את הידיעה ב´כיכר השבת´, ביקשתי ממחלקת הפרומו להוסיף את המילה ´הרב´. ולזכותם אני יכול להגיד - שבלי להתווכח, ולמרות שזה כסף וזה תוקע פרומאים אחרים - הם החליפו את הפרומו".

לדבריו, "ברגע שהסבתי את תשומת לבם של מחלקת הפרומואים - בזכות ´כיכר השבת´ אני מוכרח להגיד, הם לא התווכחו איתי. מיד שינו הכל והחליפו את הפרומו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר