גולשי אינטרנט רימון סובלים מתקלות חמורות בגלישה

אתמול שוב ארעה תקלה בשרתי החברה, שגרמה לתקלת רשת אצל מנוייה, ומנעה מהם כל גישה אל האינטרנט. אצל חלק מהמנויים ברי המזל, התאפשרה הגלישה אך במהירות איטית שאינה מאפשרת עבודה תקינה. אחד הגולשים התבטא בציניות על התקלות השונות: "סוף סוף רימון מצאו דרך לחסום את האינטרנט לגמרי"

יאיר טוקר | כיכר השבת |

אחרי התקלה השלישית בשנה האחרונה שהשביתה את האינטרנט למנויי ספקית האינטרנט "רימון", גולשים רבים מצהירים כי יעזבו את החברה ברגע שתגמר תקופת ההתחייבות. בין השאר מתלוננים המנויים על תקלות חוזרות ונשנות, ועל המתנה ארוכה לשירות הלקוחות שלא מספק תמיכה טכנית.

לגולשי "אינטרנט רימון" כבר נמאס.

אתמול שוב ארעה תקלה בשרתי החברה, שגרמה לתקלת רשת אצל מנוייה, ומנעה מהם כל גישה אל האינטרנט. אצל חלק מהמנויים ברי המזל, התאפשרה הגלישה אך במהירות איטית שאינה מאפשרת עבודה תקינה.

מנויים שביקשו לברר את מקור התקלה ופנו לשירות הלקוחות של החברה נתקלו בתור של עשרות פונים, שקיבלו את התשובה כי החברה מודעת לתקלה ומטפלת בה.

רק כעבור כארבע שעות הצליחו לאתר ב"רימון" את התקלה ולטפל בה, כשגם לאחריה נרשמה אצל חלק מהגולשים איטיות וקשיים בחיבור לאינטרנט.

אין זו הפעם הראשונה שתקלה חמורה מנתקת את גולשי "רימון", לפני חצי שנה ארעה תקלה דומה שנמשכה קרוב לעשר שעות, ולפני כעשרה חודשים 'תקלה זמנית' מנעה מהגולשים להתחבר לרשת במשך לילה שלם

עם הקמתה התייחדה "אינטרנט רימון" היה ברשת אינטרנט מסוננת, שאינה מאפשרת גישה לאתרים לא ראויים, ואף מוחקת תמונות ותכנים לא צנועים מאתרים שכן מאושרים.

בתים רבים, בעיקר בציבור החרדי והדתי, התחברו לחברה מתוך מטרה שלא להכשל בעת הגלישה לאינטרנט. בתחילה עוד היו הגולשים להעלים עין מניתוקים שארעו מדי פעם ומתקלות, אך נראה שמשהו נשבר גם אצל הגולשים הותיקים.

בפורומים שונים ברשת, מעלים גולשים טענות קשות נגד החברה, בעיקר על שירות הלקוחות אותו הם מכנים "זוועתי".

בפורומים שונים, כדוגמת רוטר.נט, הציגו גולשים טענות קשות כלפי התנהלות החברה, והצהירו כי יתנתקו ממנה ביום בו תגמר תקופת ההתחייבות. אחד מהם כינה את חווית הגלישה כ"סבל נורא".

"אני התחייבתי להם לשנה ואחרי חודשיים התחילה איטיות נוראית משעות הערב, כמובן שאין עם מי לדבר, שמים לך נשים שהדבר היחיד שהן יודעות זה להגיד לך לעשות ריסט למודם שזה גם לא עוזר".

אחד הגולשים התבטא בציניות על התקלות השונות: "סוף סוף רימון מצאו דרך לחסום את האינטרנט לגמרי".

כיום בשוק האינטרנט ישנן חברות שונות המספקות שירותי אינטרנט מסונן ברמות שונות לפי בחירת הלקוח, וכן קיימות תוכנות החוסמות אתרים לא ראויים, על פי העדפות המשתמשים.

תגובת אינטרנט רימון

בשיחה שניהלנו עם מנכ"ל אינטרנט רימון, מר יריב פאר, התברר לנו כי הסיבה לתקלה הינה עבודות שדרוג ושיפור של תשתיות החברה לרווחת הגולשים. פאר, שמונה כמנכ"ל החברה לפני כארבעה חודשים, סיפר כי "עם היכנסי לתפקיד ערכנו סקר גדול בקרב לקוחות החברה כדי להכיר את החוזקות והחולשות שלנו. בסקר זה קיבלנו משובים חיוביים רבים, וגם נקודות לשיפור השירות. התשובות לסקר, ביחד עם הגידול המתמיד בכמות הלקוחות של החברה הביאו אותי לקבל החלטות אודות שדרוג משמעותי של תשתיות החברה".

עד כמה משמעותי השדרוג הזה? ומתי ירגישו הלקוחות את השיפור?

"בשבועות האחרונים אנחנו עוברים שינוי ושדרוג משמעותי של כל המערך ההנדסי של החברה. במסגרת שינוי זה רכשנו מספר רכיבי חומרה חדשים, מהמתקדמים בעולם, כאלו היכולים להכיל תעבורה גדולה משמעותית מתעבורת הרשת שעוברת דרכנו היום! השקענו מאות אלפי שקלים בשדרוג הזה, ובימים אלו אנו עובדים על התקנת השרתים החדשים, והעברת התעבורה אליהם.

אמת, כחלק מהתהליכים, על אף כל ההיערכות המוקדמת, הרגישו אתמול לקוחות מסוימים של החברה באיטיות וחוו תקלות. את התקלה איתרנו בתוך דקות, אך לצערי, תהליך השבת המערכת לתפקוד מלא ערך כשלוש שעות. אני חושב שצריך לקחת את הדברים בפרופורציות ולהבין כי תקלה רגעית הנגרמת משדרוג מערכות שונה משמעותית מקריסת מערכות, ובשורה התחתונה היא מבשרת רק טוב, ואני משוכנע כי כבר בימים הקרובים יחושו לקוחותינו הנאמנים שיפור ניכר בחוויית הגלישה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר