למרות מצבו הבריאותי

השופט דוד רוזן לא מתחרט: "שלם עם העונש שנתתי ללופוליאנסקי"

שופטי בית המשפט העליון החליטו להקל בעונשו של ראש עיריית ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי בשל מצבו הבריאותי, אך השופט דוד רוזן לא מתחרט על העונש שגזר ואומר כי הוא שלם עם זה (ארץ)

השופט דוד רוזן (צילום: Motti Kimchi/POOL/Flash90)

שופטי בית המשפט העליון החליטו הבוקר (שלישי) להקל בעונשו של ראש עיריית ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי בשל מצבו הבריאותי, אך השופט דוד רוזן לא מתחרט על העונש שגזר עליו.

כזכור, שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, גזר על לופוליאנסקי שש שנות מאסר בפועל, אך שופטי העליון החליטו לשלוח את לופוליאנסקי לשישה חודשי עבודות שירות בלבד, בשל מצבו הבריאותי, זאת למרות שדחו את ערעורו על הרשעתו בעבירות השוחד בפרשת הולילנד.

הבוקר, לאחר הכרעת הדין של העליון, התייחס השופט רוזן להכרעה אך לא הביע חרטה על העונש החמור שגזר על לופוליאנסקי.

לפי הדיווח בחדשות 2, רוזן אמר היום במהלך דיון שגרתי בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בתיק פלילי שאינו קשור לדיון, כי "אני שלם לחלוטין עם העונש שנתתי לאורי לופוליאנסקי".

במהלך המשפט, רוזן ניסה לדחוק בצדדים להגיע להסדר ואמר כי "במקרה של לופוליאנסקי הפרקליטות ביקשה תשע שנים ואני בסופו של דבר גזרתי עליו שש שנים".

הבוקר, לאחר ההכרעה, אמר לופוליאנסקי "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו. ברוך השם אנחנו נמצאים אחרי שנים של התדיינות, ושנים של פעילות למען הציבור. נקבע שאעשה שישה חודשים למען הציבור, נו...".

"אינני מבין הרבה דברים שישנם פה, אבל כנראה שמהשם יצא הדבר, אמשיך ואשרת", הוסיף לופוליאנסקי, "הקב"ה יתן לי בריאות וכוח - בעז"ה נשרת לא שישה חודשים אלא עוד שנים רבות, ואזכה ואעשה למען עמו, למען עם ישראל, עמו של הקב"ה, הלאה והלאה, בשמחה ובטוב לבב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר