הותר לפרסום

איש העסקים רמי לוי נחקר באזהרה במשטרה

איש העסקים וחבר מועצת עיריית ירושלים רמי לוי נחקר אמש (שלישי) באזהרה במשטרת ירושלים בחשד לעבירות שבוצעו בחברת "רמי לוי תקשורת" שבבעלותו. בסיום החקירה שוחרר (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רמי לוי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הותר לפרסום: איש העסקים וחבר מועצת עיריית ירושלים רמי לוי נחקר אמש (שלישי) באזהרה במשטרת ירושלים בחשד לעבירות שבוצעו בחברת "רמי לוי תקשורת" שבבעלותו.

על פי החשד, רמי לוי השתמש במערכות האבטחה לצורך מעקב אחרי גורמים שעמם היה לחברה סכסוך. כמו כן - על פי החשד - הוא השתמש בנתונים למעקב אחרי עובדיו. גם אלקנה אלון, מי שהעלה את הטענות בפוסק בפייסבוק וגרם לפתיחת החקירה, נחקר בנושא.

בנוסף דירקטור בחברה, אופיר אטיאס, נחקר גם הוא במשטרה. הנחקרים שיתפו פעולה עם המשטרה ומסרו את חומר הראיות. רמי לוי שוחרר בסיום החקירה.

מחברת רמי לוי נמסר: "לא נעשה כל שימוש במערכות המידע שאינו בסמכות ו/או שאינו כדין. החברה סומכת ידיה על גופי החקירה כי יסיימו חקירתם בהקדם וכי מלאכתם תעשה נאמנה".

עורך הדין גדי טל, פרקליטו של רמי לוי, מסר בתגובה: "הייתי אומר שההר יוליד עכבר, אבל אפילו הר אין כאן. מעבר לכך, אנחנו מתרשמים לטובה מאופן החקירה ובטוחים שהיחידה החוקרת תבדוק את הדברים כראוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר