אלות ברזל ומקלות

עימות אלים בשכונה החרדית: בעלי חוב היכו קשות זה את זה

בבית משפט בירושלים הוגש כתב אישום נגד שלושה תושבי ירושלים ומעלה אדומים שהשתתפו בקטטה שבמהלכה תקפו אחד את השני קשות (משפט)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: דוברות המשטרה)

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית משפט המחוזי בירושלים נגד שלושה מתושבי ירושלים ומעלה אדומים, נתנאל יחזקאל (34), אברהם עזרן (34) ומאיר תמים (20), לאחר שהשתתפו בקטטה אשר במהלכה תקפו אחד את השני ומעורבים נוספים באמצעות אלות ברזל ומקלות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ישי זיגמן מטעם פרקליטות מחוז ירושלים - על רקע סכסוך כספי בין הנאשמים יחזקאל ותמים תקפו הצדדים אחד את השני ומעורבים נוספים במספר הזדמנויות.

באוקטובר האחרון קבעו הצדדים להיפגש, אז הגיעו הנאשמים יחזקאל ועזרן אל החניה שמתחת לביתו של הנאשם תמים, בשכונה החרדית שמואל הנביא בירושלים, כשהם חמושים באלות מברזל. תמים ואחיו חיכו להם במקום כשהם אוחזים במקלות עץ. בין הצדדים התפתח עימות במהלכו תקפו אחד את השני ומעורבים נוספים באלות ברזל ומקלות עד אשר נמלטו יחזקאל ועזרן מהמקום.

כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים אחיו של תמים נזקקו לטיפולים רפואיים ובהמשך אחד האחים נזקק להליכי שיקום במרכז רפואי ייעודי. כמו כן, ליחזקאל נגרמו חבלות בגופו.

כתב האישום מייחס לנאשמים (כל אחד על פי חלקו) ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה בצוותא, חבלה בכוונה מחמירה, חבלה בכוונה מחמירה, תקיפה הגורמת חבלה ממשית בנסיבות מחמירות ותקיפה סתם.

"הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של שני נאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בנוגע לנאשם השלישי, הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את התנאים המגבילים בהם מצוי בנוסף לתנאים נוספים", נמסר מהפרקליטות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר