הדיונים בתיק 4000 נמשכים

"נהנית בחקירה לראות אזרחים סובלים"; "זה נורא" • פרקליט נתניהו בעימות עם החוקרת

החוקרת ברשות לניירות ערך המשיכה בחקירתה הנגדית במסגרת תיק 4000, והתעמתה עם עורך דינו של נתניהו בועז בן צור. התובעת נאלצה להתערב • במוקד הדיונים הבלוק הצהוב של פילבר שנמצא אחרי שנחקר (משפט)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
עו"ד בן צור והחוקרת פולינה קריב (צילום: Yonatan Sindel, Olivier Fitoussi/Flash90)

בבית משפט המחוזי בירושלים נמשכה היום (שלישי) חקירתה הנגדית של פולינה גובזמן קריב, חוקרת ברשות לניירות ערך, במסגרת תיק 4000 במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

עורך דינו של נתניהו, בועז בן צור, חקר את גובזמן קריב, שהייתה בצוות החקירה של התיק, ותקף אותה. עורך הדין הטיח בה: "בחקירה מאד נהנית להסתכל על אזרחים שסבלו". בשלב הזה התובעת בתיק, עו"ד יהודית תירוש, התערבה ואמרה: זו אמירה נוראית". כך לפי הדיווח היום ב-Ynet.

צור המשיך ואמר על העדה: "היא מצחקקת את סבלם של אזרחים על סיטואציה נוראית. להוביל נשים אזוקות? טוב שלא שמת כדור ברזל. חשבת על זה".

העדות היום התמקדה בבלוק צהוב שנמצא בלשכתו של שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, ועליו רשם פילבר הערות בנושא מיזוג בזק יס. העדה טענה כי הוא לא היה חלק מהחקירות של פילבר כי אותר באיחור וניתנה הוראה לחוקרים לשאול את פילבר עליו שוב.

משפט נתניהו (Olivier Fitoussi/Flash90)

באתר Ynet הובאו חלק מחילופי הדברים במהלך הדיון היום. עורך הדין בן צור שאל את החוקרת: "את זוכרת חקירה אחרי הגשת כתב האישום של פילבר?" החוקרת השיבה: "כן".

החוקרת ברשות לניירות ערך פולינה העידה על חקירת הרשות שהובילה לימים לתיק 4000 נגד ראש הממשלה ולאחר מכן עברה לחקירה נגדית. עורכי הדין של נתניהו שאלו אותה על אופי החקירה.

גם אתמול העידה פולינה. לפי הדיווח ב-Ynet, הראה עורך הדין צור אתמול כי פילבר ביקש באחת החקירות לראות את יומנו בטענה שהדבר ירענן את זיכרונו אולם הדבר לא קרה.

פילבר בעדותו במשפט נתניהו (Olivier Fitoussi/Flash90)

פולינה השיבה אתמול כי לא יכלה להראות לפילבר את היומן כי "איך שזה מוגש אלינו זה נראה כמו מייל, לא משהו פיזי שאני יכולה להראות".

צור אמר בתגובה: "יש לכם יומן, ראינו אותו בחקירות של ראש הממשלה, אני מבקש לשאול שאלה פשוטה - האם פילבר קיבל את יומנו". החוקרת פולינה השיבה: "אני לא יודעת אם קיבל יומן מלבד עיון בטלפון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר