התביעה נגד הרב מזרחי

ביהמ"ש מחק את כתב התביעה על סך 1,000,000 ש"ח שהגיש בנט כנגד הרב מזרחי

בנט, שפצח בסבב תביעות דיבה כנגד רבנים ועיתונאים שדיברו וכתבו נגדו בתקופת כהונתו הקצרה כראש ממשלה, הגיש תביעת ענק כנגד הרב יוסי מזרחי שטען שאמו של בנט אינה יהודייה, ובית המשפט מחק את התביעה, לבקשת עו"ד יוסף ויצמן, בגלל סיבה טכנית. בנט: "התביעה תתנהל כסדרה" (משפט)

איצלה כץ | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

מכה לראש הממשלה בדימוס נפתלי בנט: בית המשפט מחק את כתב התביעה אותו הגישו עורכי דינו של רוה"מ לשעבר על סך מיליון שקלים כנגד רב שטען שאמו של בנט גויה. בכתב התביעה ציין בנט כי בכל חיפוש ב'גוגל' "אמא של בנט" - מופיע ההמשך של גוגל "גויה".

כזכור, וכפי שפורסם באתר 'כיכר השבת', לפני תקופה קצרה החליט בנט לפתוח במסע לניקוי שמו ותבע עיתונאים ואנשי תקשורת שכתבו נגדו בתקופת כהונתו הקצרה בראשות הממשלה. חלק מהעיתונאים שילמו לו סכומים של עשרות אלפי שנים.

אולם, התביעה תפסה את תשומת הלב התקשורתית, היתה ללא ספק התביעה כנגד הרב יוסי מזרחי על סך מיליון ש"ח. כפי שפורסם ב'כיכר', בנט טען אז כי נגרם לאמו נזק בלתי הפיך. הסיבה למחיקת התביעה על ידי בית המשפט הינה רשלנות של עורכי דינו של בנט. בכתב התביעה, לא צויין מספר הזהות של אמו של בנט שהיא עיקר התביעה של בנט כלפי הרב מזרחי, זאת בניגוד לחוק המחייב זאת.

עו"ד יוסף ויצמן

עורך הדין יוסי ויצמן, פרקליטו של הרב יוסי מזרחי, דרש מבית המשפט למחוק את כתב התביעה ובית המשפט אכן נענה לדרישתו ומחק את כתב התביעה.

עורכי דינו של בנט הגיב לפרסום של כתב המשפטים החדש של מעריב אברהם בלוך שחשף את סגירת ומחיקת התיק: "התביעה כנגד הרב מזרחי על סך מיליון ש״ח בשל השקרים שפירסם כנגד מירנה בנט תתנהל כסדרה עד למיצויה. ‏כלומר התנצלות מוחלטת של הרב מזרחי על שקריו המחליאים תוך תשלום פיצוי שיועבר למשפחות שכולות. נפלה תקלה מזכירותית טכנית של אי רישום כתובת בטפסים. התקלה טופלה והתביעה ממשיכה כסידרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר