כזה עוד לא היה

תחזיקו חזק: זוג מהצפון רוצה להתגרש, בגלל... הרפורמה

"אני לא מתפקדת בבית, כי אני נלחמת על חיי פה במדינה", כך הסבירה אישה מהצפון לבעלה שדרש ממנה לעזוב את ההתעסקות הבלתי-פוסקת ברפורמה המשפטית ולחזור לטפל בילדים (חדשות משפט)

בני סולומון | כיכר השבת |
ההפגנות נגד הרפורמה (צילום: אבשלום ססוני - פלאש 90)

הרבה דברים השתנו מאז שהוחלט על ידי הממשלה לקדם את הרפורמה המשפטית של השר יריב לוין, אך נדמה שהמקרה הבא, הוא בלתי צפוי ובלתי הגיוני.

על פי הפרסום ב'מעריב', בני זוג בגילאי ה-30 המתגוררים בצפון ולהם שלושה ילדים, שכרו עורכי דין ובכוונתם להתגרש האחד מן השנייה.

עורכי הדין שרין ומורן סולן, המייצגים את הבעל, הסבירו כי הרקע לגירושים, היא העובדה שהעל טוען כי לאחרונה אין לו אישה, אשתו עסוקה מבוקר ועד ערב - בללכת ולהפגין בכל הארץ נגד הרפורמה המשפטית

"קרו מקרים שאשתי יוצאת בשבת בצהריים או ביום חול ומגיעה אחרי חצות הביתה, כשבשאר ימי השבוע היא עסוקה משעות אחה"צ עד השעות הקטנות בהקמת קבוצות וואטסאפ של מתנדבים שיגיעו להפגנה, בארגון הסעות, בגיוס חברים ותורמים לרכישת דגלי ישראל ועוד", סיפר הבעל באמצעות עורכות דינו.

הבעל אף הסביר לאשתו, כי היא לא יכולה לזנוח את הבית ולטפל רק ברפורמה, אך מנגד אשתו השיבה לה, כי היא נלחמת על החיים שלה, ואם הוא רוצה הוא מוזמן להצטרף אליה למאבק, שלדבריה הוא קריטי להמשך חייהם.

כעת, הבעל מבקש להוציא לרעייתו מכתב התראה שאם היא לא חוזרת לתפקד בבית ובעבודה, הוא מעוניין להתגרש ממנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר