ההספדים והניחומים | צפו

בהשתתפות אלפים: הובא למנוחות ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין הי"ד

אופיר נפל בקרב עם המחבלים כאשר יצא עם כיתת הכוננות להגן על קיבוצו מפני מתקפת הטרור הרצחנית  | הגאון הרב ציון כהן ספד: "זכית ליצור ולמלא באור את כל היישוב" | הנשיא הרצוג : "אופיר חי בעד ארצנו ומת בעד ארצנו" (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הלווית אופיר בלושטיין הי"ד (צילום: ללא)

אלפים ליוו היום (רביעי) למנוחות את ראש מועצת שער הנגב, אופיר ליבשטיין הי"ד, שנפל בקרב עם מחבלים בעיצומו של יום השבת - חג שמחת תורה, כאשר הסתער עם כיתת הכוננות להגן על תושבי הישוב כפר עזה שם התגורר עם משפחתו. אתמול (שלישי) הוא הוכר כחלל צה"ל.

אופיר נהרג בחילופי אש עם מחבלים במהלך הטבח בכפר עזה, כשיצא מביתו עם אקדחו האישי ובדרך עוד הצטייד בנשק ארוך בנשקיה כדי להילחם במחבלים שחדרו לקיבוץ. 52 מחברי הקיבוץ נרצחו בטבח, שישה נפצעו, שבעה נחטפו וגורלם של 13 נעדרים עדיין לא ידוע.

רבה לשעבר של שער הנגב, הגאון רבי ציון כהן שליט"א, ספד לאופיר: "עם קבורתו של ידיד נפשי אופיר הי"ד, כבה האור בשער הנגב. באותיות שמך יש את המילה אור. ידעת להאיר לכל המבקש את עזרתך ועצתך, ותמיד במאור פנים ובנפש חפצה. היית מנורה שהאירה בראש ובראשונה לרעייתך ורד ולארבעת ילדיך היקרים אביב, ניצן, עידן, ואורי, ולאמך היקרה אסתר שתאריך ימים בבריאות טובה".

אופיר ליבשטיין הי"ד (צילום: Photo by Flash90)
הנשיא הרצוג מספיד בהלויה (צילום: עמוס בן גרשון לע"מ)

הוא הוסיף: "כראש המועצה הבאת לידי ביטוי את הכשרונות הברוכים שלך שחנן אותך אלוקים בהם, והיה בך כח של יצירה, כח של מחשבה ואת כל כולך הקדשת למען התושבים שכה אהבת, כאשר יצאת להגן בגופך על תושבי שער הנגב ושם מצאת את מותך על קידוש השם והצטרפת לקדושים העליונים שהיא המדרגה העליונה ביותר בשמים ובארץ, יהודים שנרצחו רק בגלל היותם יהודים.

"בתפקידך פתחת חבל ארץ נפלא בארץ ישראל, נבקש ממך שתעמוד לפני בורא עולם בתחינה ובקשה יחד עם כל קדושי עליון שירחם על עמו ישראל ויוציאם מאפילה לאורה, במהרה נזכה לראות בתקומת ובניין חבל הארץ שכה השקעת בו.

"אבקש לנצל גם הזדמנות זו ולהתפלל להשבתו המהירה של בנך יקירך מחמדך ניצן יחד עם יתר השבויים והנעדרים לביתם ולחיק משפחתם, בריאים ושלמים בגוף ונפש".

הנשיא יצחק הרצוג ספד למנוח: "הגעתי עכשיו לכאן מפגישה אישית עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, סיפרתי לו שוב ושוב בשיחה שלנו על אופיר, על החברות בינינו, על כפר עזה, על היישובים שנשרפו, על הגבורה, על תעצומות הנפש, על החורבן ועל התקווה. אמרתי לו שמדינה שלמה לא תשכח את היום האיום הזה שבת וחג שמחת תורה שבו הייתה מתקפת הטרור".

מלשכת שר הפנים נמסר: שר הפנים משה ארבל, המנהל הכללי רונן פרץ, ההנהלה ועובדי המשרד, אבלים וכואבים על מותו בטרם עת של ראש המועצה האזורית שער הנגב, אופיר ליבשטיין הי"ד; שנפל בקרב, בעת חילופי אש עם מחבלים, במהלך הטבח בכפר עזה. אופיר ז"ל נרצח כשהגן בגופו על אזרחי מדינת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר